آخرین مطالب

مهاجرت تحصیلی‌ سوئد بدون نیاز به مدرک زبان در رشته

خلاقیت دیجیتال

 

مهاجرت تحصیلی‌ سوئد بدون مدرک زبان از طریق تحصیل در رشته خلاقیت دیجیتال  کالج هایپر آیلند یکی‌ از پروگرم‌های بین رشته‌ای هایپر آیلند می‌باشد که به دلیل گستردگی طیف آموزش، شامل تولید محتوا، گسترش کسب و کار، یو ایکس و یو آی دیزاین، طراحی گرافیک و طراحی دیجیتال متقاضیان بسیاری داشته و یکی‌ از اولین رشته‌هایی‌ است که هر ساله ظرفیت آن تکمیل میشود. با تحصیل در این رشته شما و خانواده مجاز به دریافت پرسونال نامبر سوئدی خواهید بود. 

سایر رشته‌های هایپر آیلند بدون نیاز به مدرک زبان. 

صفحه مربوط به این رشته در سالهای پیش وبسایت رسمی‌ پارس افشین.

مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد خلاقیت دیجیتال

مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد خلاقیت دیجیتال

۱- اطلاعات عمومی‌ درباره رشته خلاقیت دیجیتال، مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد بدون مدرک زبان:

بعد از مهاجرت به سوئد برای برداشتن قدم بعدی در مسیر کاری و حرفه ای خود آماده شوید.

شروع دوره :۵ آگوست ۲۰۲۴ الی ۱۲ جون ۲۰۲۶

طول دوره : دوره ای دو ساله و تمام وقت . ۹۰ هفته (۶۰ هفته به صورت حضوری،۳۰ هفته به صورت کارآموزی)

محل برگزاری دوره : کمپس استکهلم کالج هایپرآیلند

شهریه دوره : برای دانشجویان بین المللی ۲۴۲ هزار کرون سوئد

بازه زمانی اپلای : لطفا جهت مطلع شدن از این بازه ی زمانی با مشاورين موسسه پارس افشين در ارتباط باشید.

۲-درباره رشته تحصیلی‌ خلاقیت دیجیتال هایپر آیلند

این دوره ی تحصیل در سوئد، خلاقیت دیجیتال یک درک جامع از چگونگی تأثیر دیجیتالیسازی بر جامعه را ارائه میدهد و شما را با مجموعه متنوعی از روشها و ابزارها مجهز میکند. همکاری، توسعه تیمی و رهبری مهارتهایی حیاتی هستند که باعث موفقیت در شرایط بحرانی هستند و برنامه به گونهای طراحی شده است که شما بتوانید این تواناییها را توسعه دهید.

شما با چالشها و مشتریان واقعی مواجه خواهید شد که به شما این امکان را میدهد که پروژهها را مدیریت کرده و به طور مؤثر ارتباط برقرار کنید. هدف از این برنامه ایجاد توانمندی در زمینههای طراحی، توسعه وب، فناوری، کسب و کار و توسعه استراتژیک، است. این برنامه شما را برای نقشهای مختلفی مانند طراح UX و UI، توسعهدهنده کسب و کار، طراحی دیجیتال، مدیر محصول، کارشناس بازاریابی دیجیتال، استراتژیستدیجیتال و طراحی گرافیک آماده میکند.

۳-فرصتهای شغلیپس از اتمام مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد در رشته خلاقیت دیجیتال

شما نیازی به پیش زمینه ی خاصی ندارید، بلکه میتوانید مهارتها و نقشهای مختلف را بررسی کنید و در نهایت، تصمیم خود را در آخرین بخشهای برنامه بگیرید. این برنامه تحصیل در سوئد به شما امکان میدهد که آزاد باشید تا مهارتهای خود را بررسی کنید، آنها را گسترش دهید و در طول مدت حضور در برنامه به چالش کشیده شوند.

نقشهای شغلی ممکن:

- طراح دیجیتال

- فرانت اند دولوپر

- مدیر پروژه

- طراح دیجیتال

-  کارآفرین

- طراح UX و UI

- توسعهدهندگان کسب و کار

- کارشناس بازاریابی دیجیتال

- استراتژیستدیجیتال

- طراح گرافیک

۴-اهداف رشته تحصیلیو مواردی که در رشته مشاور تجاری هوش مصنوعی آموزش میبینید:

۴-۱ روند برنامه تحصیلی هایپرآیلند, مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد بدون مدرک زبان:

هدف اصلی این دوره مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد بدون مدرک زبان، حمایت از شما در استقامت پایدار ، آمادگی برای یک زندگی (شغلی) پایدار و یادگیری مداوم بعد از مهاجرت به سوئد است.

با تحصیل در سوئد در هایپر آیلند شما فرصت خواهید داشت تا تواناییها و اعتماد به نفس خود را در زمینههای رفاه، یادگیری، نوآوری، ارتباطات، موفقیت و پیشرفت در سطح فردی، گروهی و سازمانی تقویت کنید.

۴-۲ کاوش در خلاقیت دیجیتال

در این دوره تحصیل در سوئد، با ابزارها و نرمافزارهایی مثل Adobe Suite آشنا خواهید شد که به شما دانش و مهارتهای اساسی  می آموزد تا برای کار در سوئد آماده شوید. شما نه تنها با جدیدترین فناوریها  و پتانسیل آنها آشنا خواهید شد، بلکه یاد می گیرید چگونه آنها را به کار گیرید و با استفاده از قدرتشان با چالشهای متفاوت به شیوههای خلاقانه و نوآورانه پاسخ دهید.

۴-۳ طراحی انسان محور

با پروسه ، تکنیکها و منابع مهم برای مدیریت یک پروژه موفق با رویکرد انسان محور آشنا می شوید. طراحی انسان محور و تفکر طراحی عناصر کلیدی برنامه هستند. با استفاده از این ابزارها، شما فرصت دارید که با چالشها با تأکید بر انحصار، تنوع، دسترسیپذیری و پایداری روبرو شوید.

۴-۴ برندینگ

در این دوره تحصیل در سوئد، شما درک خواهید کرد که چه چیزهایی موفقیت یک برند را شکل میدهد : زمینه، بازار و رقابت.

با کمک بینشاستراتژیک، یک سکوی با ارزش برای برند می سازید که با هدف شما هماهنگ باشد. یاد می گیرید چگونه پیام خود را به طور مؤثر از طریق کانالهای مرتبط بفرستید.

۴-۵ مسیر حرفهای

شما از نقشهای مختلف در زمینه خلاقیت آگاه میشوید و همچنین فرصت دارید تا بر نقاط قوت، علائق  و توسعهی نیازهای خود تمركز کنید تا به صورت موثر در بازار کار ظاهر شوید. شما بر توسعه فردی و حرفه ای شدن  خود کار می کنید و یاد میگیرید چگونه و از چه روش هایی برند و پورتفولیوی خود را ساخته و توسعه دهید. مجموعهای از مهارتهای ارتباطی نیز در این دوره گنجانده شده است.

۴-۶ توسعه دیجیتال

در این پروژه، شما متوجه می شوید که چگونه راه حل های دیجیتال تجارب معنیدار و مرتبطی را برای کاربران فراهم میکنند به این ترتیب آن ها را برای آینده طراحی می کنید.

شما یاد میگیرید که چگونه سوالات درست برای حل نیاز کاربر از اولین تا آخرین تماس را مطرح کنید. با تحلیل دادهها، تصمیمات هوشمند و استراتژیک اتخاذ کرده و در تجارتتان رشد می کنید .

۴-۷ مدیریت تغییر

در این دوره تحصیل در سوئد، تمامی آموخته های حاصل از پروژههای گذشته  را به روش جدید در دنیای واقعی پیاده سازی می کنید. شما فرصت دارید تا استراتژیها و راهکارهای دیجیتال را در چارچوب فرهنگ موجود شرکت توسعه دهید. یاد می گیرید چگونه تمرکز خود را بر حل یک مشکل واقعی برای تمامی ذینفعان در رابطه با مشتری بگذارید.

۴-۸ استودیو

در این دوره تحصیل در سوئد شما درمیابید که اداره روزانه یک شرکت (استودیو) به چه معناست. و چگونه این امر به مسائل بلندمدت مانند دیدگاه، استراتژی و تفکر سیستمی مرتبط است. در طول دوره، شما آموخته ها و بینشهای حاصل از آموزش های گذشته  همراه با روشهای جدید کار کردن را ترکیب و پیاده سازی می کنید.

۴-۹ پروژه های مستقل :

در این دوره ی تحصیل در سوئد در هایپرآیلند، شما بر مبنای تجربیات حاصل از آموخته ها یک پروژه مستقل را انجام و بازبینی می کنید. نتیجه پروژه شما چیزی است که میتوانید به عنوان نمونه کار نشان دهید بنابراین میتواند برند شخصی شما را تقویت کند.

هدف این دوره این است که نشان دهد شما بعد از مهاجرت به سوئد برای ورود به محیط کار آمادهاید. با اشتراک پروژه ی مستقلتان با شبکه ارتباطی خود از اعتماد به نفس و افتخار به خود بهره مند می شوید. به این ترتیب، پروژه فردی شما میتواند ارزش واقعی هنگام درخواست کار ایجاد کند.

۴-۱۰ کارآموزی:

این دوره کارآموزی بخش ضروری هر دوره است و به شما این امکان را میدهد که با حضوردر یک محیط حرفهای واقعی درک عمیقتری از زمینه ی تخصصی خود پیدا کنید. همچنین این دوره کارآموزی به عنوان سابقه ی کار یا یادگیری در حین انجام کار (LIA) نیز شناخته میشود.

در محیط کار، شما فرصت دارید دانش، مهارتها و توانمندیهای خود را به کار بگیرید و آنها را آزمایش کنید، و نمایندگان محیط کار کارآموزی به صورت فعال در برنامهریزی و سازماندهی کارآموزی شرکت میکنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

سایر رشته‌های هایپر آیلند، مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان.

 

ظرفیت این رشته تنها ۶ دانشجوی ایرانی‌ در سال می‌باشد. اولویت با متقاضیانی است که زودتر اقدام به اخذ پذیرش میکنند. با تکمیل فرم ارزشیابی، مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *