آخرین مطالب

مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد بدون مدرک زبان رشته Motion Creative

مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل در رشته خلاقیت در موشن یکی‌ از رشته‌های کوتاه مدت کالج هایپر آیلند سوئد می‌باشد. این رشته مناسب آن دسته از متقاضیانی است که سابقه و تجربه لازم در حوزه گرافیک یا موشن را داشته و با تحصیل در یک دوره کوتاه مدت قصد ورود به بازار کار سوئد و اخذ اقامت کاری سوئد را دارند. به دلیل کوتاه مدت بودن این رشته و عدم امکان اخذ پرسنال نامبر سوئدی، توصیه می‌کنیم که در رشته‌های کالج هایپر آیلند در باره رشته‌های دو ساله هایپر آیلند تحقیق بفرمایید. 

سایر رشته‌های هایپر آیلند بدون نیاز به مدرک زبان.  

صفحه مربوط به این رشته در سالهای پیش وبسایت رسمی‌ پارس افشین.

مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد بدون نیاز به مدرک زبان

۱- اطلاعات عمومی‌ درباره رشته خلاقیت در موشن مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد:

شروع دوره :۵ آگوست ۲۰۲۴ الی ۱۳جون ۲۰۲۵

طول دوره : دوره ای یک ساله و تمام وقت .۴۵ هفته (۳۰ هفته به صورت حضوری، ۱۵ هفته به صورت کارآموزی)

محل برگزاری دوره : کمپوس استکهلم کالج هایپرآیلند

شهریه دوره : برای دانشجویان بین المللی ۱۶۰ هزار کرون سوئد

بازه زمانی اپلای : لطفا جهت مطلع شدن از این بازه ی زمانی با مشاورين موسسه پارس افشين در ارتباط باشید.

۲-درباره رشته تحصیلی‌ خلاقیت در موشن هایپر آیلند

این برنامه بر اساس تجربههای قبلی افراد در زمینه موردنظر، سابقه حرفهای یا تحصیلی، طراحی شده است و به دانشجویان به طور اصلی برای نقشهایی مانند طراح موشن، تهیهکننده حرکت یا سایر نقشهای مرتبط در صنعت موشن آموزش میدهد. تجربه یادگیری برای شرکتکنندگان عناصری از انیمیشن کلاسیک، نقاشی و طراحی را با گرافیک 2D و 3D برای ویدیو، فیلم، اینترنت، بازاریابی و راهحلهای تبلیغاتی ترکیب میکند.

دانشجویان با همکاری نزدیک با حرفهایان بازار کار - احتمالاً از آژانسهای تبلیغاتی، استودیوهای موشن، آژانسهای وب، شرکتهای بازیسازی و تولید - بهره خواهند برد و از دانش و تجربیات آنها بهرهمند خواهند شد. علاوه بر این، دانشجویان بر روی مهارتهای کارآفرینی، توانایی ایجاد استراتژیهای کسب و کار، درک فرآیندهای داینامیک تیم و تمرین رهبری فردی کار می کنند.

مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد بدون نیاز به مدرک زبان

۳-فرصتهای شغلیپس از اتمام تحصیل در سوئد در رشته خلاقیت در موشن

این برنامه جذاب عناصری از انیمیشن کلاسیک را با فناوریهای مدرن ترکیب میکند تا به شما کمک کند تا حرفهای شوید - نه فقط در صنعت موشن، بلکه همچنین در زمینههای مختلف تقاضای گرافیک حرکتی مانند بازاریابی و تبلیغات.

نقشهای شغلی ممکن:

- خالق محتوا

- طراح موشن

- مدیر هنری و ویرایشگر ویدیو

- تهیهکننده موشن

- و بسیاری نقشهای دیگر در صنعت موشن

۴-اهداف رشته تحصیلیو مواردی که  در رشته خلاقیت در موشن آموزش میبینید:

۴-۱ روند برنامه تحصیلی هایپرآیلند در سوئد:

هدف اصلی این دوره تحصیل در سوئد، حمایت از شما در استقامت پایدار ، آمادگی برای یک زندگی (شغلی) پایدار و یادگیری مداوم بعد از مهاجرت به سوئد است.

با تحصیل در سوئد در هایپر آیلند شما فرصت خواهید داشت تا تواناییها و اعتماد به نفس خود را در زمینههای رفاه، یادگیری، نوآوری، ارتباطات، موفقیت و پیشرفت در سطح فردی، گروهی و سازمانی تقویت کنید.

۴-۲ جعبه شن

تجربه عملی با تکنیکهای مرتبط، نرمافزارها را ارائه میدهد تا به شما یک مقدمه جامع در زمینه موشن را به نحو کاوش گرانه و در قالب بازی معرفی کند. از طریق پروژهها و تمرینات مختلف، فرصتهایی برای افزایش عمق دانش و مهارتهای شما با نرمافزارها، تکنیکها و روشهای موشنی وجود خواهد داشت.

۴-۳ داستان متحرک و مفهوم تولید

توسط داستانسازی، خواهید فهمید چگونه با با نگاه به تنوع و نتيجه با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کرده و پیامهایی را به آنها منتقل کنید که با آنها هماهنگ است. تا پایان این دوره، قادر خواهید بود پروژههای جذاب موشنی ایجاد کنید که ایدههای شما را به صورت موثر به طیف گسترده ای از کارفرمایان انتقال دهد.

۴-۴ دنیای بازی

این دوره به بررسی جایگاه طراحی موشن در صنعت بازیسازی اختصاص دارد. شما خواهید آموخت که از نرمافزارهای اساسی بازار کار برای ایجاد طراحیهای موثر استفاده کنید و مهارتهای ضروری برای موفقیت در این حوزه گسترده و هیجانانگیز را توسعه خواهید داد.

توسط این دوره، چالشها و فرصتهای منحصر به فرد طراحی برای بازیها را کاوش خواهید کرد، از جمله عناصر تعاملی . تا پایان این دوره، ابزارها و دانش لازم برای شروع کار در طراحی موشن برای صنعت بازیرا یاد می گیرید.

۴-۵ آزمایشات موشن

دنیای دیجیتال به طور مداوم در حال تحول است، دنیای موشن نیز به صورت پیوسته در حال تغییر است.

این پروژه به دانشجویان بینشی از فرآیند خلاقانه و تولید طراحی موشن در زمینههایی نظیر هوش مصنوعی (AI)، واقعیت مجازی (VR)، توسعه گسترده (XR) و دیگر نواحی مرتبط، فراهم می کند.

۴-۶ برندینگ و نمونه کارها

این دوره به شما یاد میدهد چگونه در صنعت طراحی موشن، برند شخصی و پورتفولیوی خود را ایجاد کنید و  ذهنیت کارآفرینانه خود را بپرورانید. شما نقاط قدرت و پیشنهادهای ارزشمند خود را شناسایی و استراتژیهایی برای ایجاد و ترویج برند خود توسعه خواهید داد.

شما یاد می گیرید که تحقیقات مارکتینگ انجام دهید و از رسانههای دیجیتال برای پیدا کردن مشتریای خود استفاده کنید. در این دوره بر همکاری، شبکهسازی، شناسایی و پیگیری فرصتهای کارآفرینی احتمالی تأکید شدهاست.

۴-۷ استودیو

این دوره یک تجربه یادگیری جامع در زمینه انیمیشن شامل فیلم، تبلیغات و حوزههای مرتبط دیگر فراهم میکند. این دوره  شامل رویکرد اجایل و مدیریت پروژه و تولید سنتی، همچنین مدیریت استودیو، مدیریت رویداد و استراتژی کسب و کار، از جمله مواردی است که پوشش داده می شود.

علاوه بر اداره یک استودیو موفق، دانشجویان فرصت خواهند داشت تا یک فستیوال طراحی موشن برگزار کنند تا استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و شبکه حرفهای خود را گسترش دهند.

۴-۸ پروژه های مستقل :

در این دوره ی تحصیل در سوئد در هایپرآیلند، شما بر مبنای تجربیات حاصل از آموخته ها یک پروژه مستقل را انجام و بازبینی می کنید. نتیجه پروژه شما چیزی است که میتوانید به عنوان نمونه کار نشان دهید بنابراین میتواند برند شخصی شما را تقویت کند.

هدف این دوره این است که نشان دهد شما بعد از مهاجرت به سوئد برای ورود به محیط کار آمادهاید. با اشتراک پروژه ی مستقلتان با شبکه ارتباطی خود از اعتماد به نفس و افتخار به خود بهره مند می شوید. به این ترتیب، پروژه فردی شما میتواند ارزش واقعی هنگام درخواست کار ایجاد کند.

۴-۹ کارآموزی:

این دوره کارآموزی بخش ضروری هر دوره است و به شما این امکان را میدهد که با حضوردر یک محیط حرفهای واقعی درک عمیقتری از زمینه ی تخصصی خود پیدا کنید. همچنین این دوره کارآموزی به عنوان سابقه ی کار یا یادگیری در حین انجام کار (LIA) نیز شناخته میشود.

در محیط کار، شما فرصت دارید دانش، مهارتها و توانمندیهای خود را به کار بگیرید و آنها را آزمایش کنید، و نمایندگان محیط کار کارآموزی به صورت فعال در برنامهریزی و سازماندهی کارآموزی شرکت میکنند.

دوره کارآموزی فرصت طلایی شما برای ورود به بازار کار در سوئد و اخذ اقامت از طریق کار سوئد را شروع نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

سایر رشته‌های هایپر آیلند، مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان.

 

ظرفیت این رشته تنها ۶ دانشجوی ایرانی‌ در سال می‌باشد. اولویت با متقاضیانی است که زودتر اقدام به اخذ پذیرش میکنند. با تکمیل فرم ارزشیابی، مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *