آخرین مطالب

مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد بدون نیاز به مدرک زبان

AI Business Consultant

برای سال ۲۰۲۴ ارائه نخواهد شد 

مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد بدون مدرک زبان از طریق تحصیل در رشته مشاور تجاری هوش مصنوعی کالج هایپر آیلند  یکی‌ از رشته‌هایی‌ است که به دلیل بازار کار رو به رشد و استفاده تجاری در حوزه هوش مصنوعی با استقبال بالای متقاضیان مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد مواجه شده است. استفاده از چت جی بی‌ اتی و سایر ابزار‌های هوش مصنوعی در سوئد امروزه به یکی‌ از اصول اولیه استفاده از تکنولوژی تبدیل شده و این ابزار‌های بروز، رفته رفته جای خود را در میان صاحبان کسب و کار‌ها در حوزه‌های مختلف باز کرده. مشاور تجاری هوش مصنوعی در سوئد امکان کاری فوق العاده بالایی داشته و این تقاضا در بازار کار سوئد رو به رشد می‌باشد.

سایر رشته‌های هایپر آیلند بدون نیاز به مدرک زبان. 

صفحه مربوط به این رشته در سالهای پیش وبسایت رسمی‌ پارس افشین.

مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد تحصیل در هوش مصنوعی

مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد تحصیل در هوش مصنوعی

۱- اطلاعات عمومی‌ درباره رشته مشاور تجاری هوش مصنوعی ، مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد بدون مدرک زبان:

بعد از مهاجرت به سوئد برای برداشتن قدم بعدی در مسیر کاری و حرفه ای خود آماده شوید.

شروع دوره :۵ آگوست ۲۰۲۴ الی ۲۷ مارچ ۲۰۲۶.

طول دوره دوره بیست ماهه. و تمام وقت .۸۰ هفته (۵۳ هفته به صورت حضوری، ۲۷ هفته به صورت کارآموزی).

محل برگزاری دوره کمپس استکهلم کالج هایپرآیلند.

شهریه دوره : برای دانشجویان بین المللی ۲۱۶ هزار کرون سوئد.

بازه زمانی اپلای : لطفا جهت مطلع شدن از این بازه ی زمانی با مشاورين موسسه پارس افشين در ارتباط باشید.

۲-درباره رشته تحصیلی‌ مشاور تجاری هوش مصنوعی هایپر آیلند

دریچه آینده را به روی خود باز کنید"

آیا آمادهاید وارد دنیای پویای هوش مصنوعی شده و شکاف بین فناوری و موفقیت تجاری را پر کنید؟ خوش آمدید به برنامه مشاور تجاری هوش مصنوعی در هایپرآیلند، جایی که در یک سفر تحولیِ عظیم، شروع به کار خواهید کرد که شما را با مهارتهای لازم برای مسیریابی دردنیای تجارت آشنا میکند.

در برنامه مشاور تجاری هوش مصنوعی ما، شما خود را به یک متخصص تبدیل خواهید کرد که تجارت را به فناوری متصل می‌کند. مهارت در تفسیر داده‌ها، ارزیابی امکان‌پذیری هوش مصنوعی و کشف راهکارهای کارآفرینانه. شما مهارت‌های رهبری، همکاری با حرفه‌ایان بازار کار، و شکل دادن به آینده هوش مصنوعی در تجارت را توسعه می دهید.

۳-فرصتهای شغلیپس از اتمام مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد در رشته مشاور تجاری هوش مصنوعی

  • مشاور تجاری هوش مصنوعی
  • مترجم تجاری هوش مصنوعی
  • مدیر پروژه هوش مصنوعی
  • استراتژیست هوش مصنوعی
  • توسعهدهنده تجارت دیجیتال برای هوش مصنوعی
  • همکار تجاری هوش مصنوعی

۴-اهداف رشته تحصیلیو مواردی که  در رشته مشاور تجاری هوش مصنوعی آموزش میبینید:

۴-۱ روند برنامه تحصیلی هایپرآیلند, مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد بدون مدرک زبان:

هدف اصلی این دوره مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد بدون مدرک زبان، حمایت از شما در استقامت پایدار ، آمادگی برای یک زندگی (شغلی) پایدار و یادگیری مداوم بعد از مهاجرت به سوئد است.

با تحصیل در سوئد در هایپر آیلند شما فرصت خواهید داشت تا تواناییها و اعتماد به نفس خود را در زمینههای رفاه، یادگیری، نوآوری، ارتباطات، موفقیت و پیشرفت در سطح فردی، گروهی و سازمانی تقویت کنید.

۴-۲ موارد تجاری هوش مصنوعی

هدف این دوره، تسریع در فهم تجاری شماست. شما تجزیه و تحلیل چندین مورد تجاری را انجام خواهید داد که هوش مصنوعی بخشی از راهحل پیشنهادی است. کارشناسان صنعت چالشی را برای شما فراهم می کنند که باید آن بحران را حل  کرده و دلایل انتخابهای خود را ارائه دهید. چه چیزی برای تجارت، برای انسانها و برای سیاره بهتر است؟ آیا ساخت داخلی یا خرید از بازار مناسبتر است؟ خطرات کجا ظاهر میشوند.

۴-۳ پایههای مشاوره تجاری

در این دوره به جنبههای اساسی حرفه مشاوره تجاری متمرکز میشود. شما درک قوی از نقش و وظیفه مشاوران تجاری، ارزش آنها برای سازمانها و ابزارها و تواناییهای مورد نیاز برای موفقیت در این زمینه به دست می آورید.

این دوره شامل موضوعات کلیدی زیر است: نقش و وظیفه مشاوران تجاری، مدلهای تجاری و تولید درآمد، انتظارات پایه مشتریان، انتظارات پایه مشتریان مرتبط با هوش مصنوعی، ابزارها و تواناییهای اساسی، اخلاق و حرفهایسازی.

۴-۴ اصول هوش مصنوعی

این دوره مبانی هوش مصنوعی را معرفی میکند، چه چیزی را میتواند انجام دهد و چه چیزی نمیتواند انجام دهد، و کاربردهای آن در تجارت و سازمانها.

شما با یک پایه های اساس هوش مصنوعی مجهز خواهید شد تا فرصتهای هوش مصنوعی را شناسایی کرده، راهحلهای مناسب را توسعه داده و پروژههای موفق هوش مصنوعی را در حوزه تجارت یا بخش عمومی پیش ببرید.

۴-۵ داده و هوش مصنوعی در دنیای واقعی

هدف این دوره افزایش دانش و مهارتدر زمینه آمادهسازی مشتریان برای هوش مصنوعی است. این شامل درک مدیریت داده، پیادهسازی و نظارت بر هوش مصنوعی، و همچنین توسعه دانش بیشتری در مورد نحوه عملکرد کسبوکارها و سازمانها میشود.

برای موفقیت شما در مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد با مباحث کلیدی زیر آشنا خواهید شد: تفکر سیستمی، درک مدیریت داده، تجسم داده و پرورش هوش دادهای خود.

۴-۶ هوش مصنوعی و پیچیدگی سازمانی

در این دوره ی مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد در هایپرآیلند یاد می گیرید چگونه ارزش تجاری را در دوره کوتاه و بلند مدت ایجاد کنید.

در پایان این پروژه، شما به عنوان یک مشاور هوش مصنوعی عمل می کنید و با استفاده از مهارتو دانشی که جمع آوری کردهاید، با مشتریان در حل چالشهای مرتبط با هوش مصنوعی به عنوان خدمت و یا محصول هوش مصنوعی همکاری خواهید کرد.

شما در مورد معماری داده و حاکمیت داده و همچنین پیادهسازی هوش مصنوعی، درک عمیقتری خواهید یافت.

۴-۷ پروژه های مستقل :

در این دوره ی مهاجرت تحصیلی‌ به سوئد در هایپرآیلند، شما بر مبنای تجربیات حاصل از آموخته ها یک پروژه مستقل را انجام و بازبینی می کنید. نتیجه پروژه شما چیزی است که میتوانید به عنوان نمونه کار نشان دهید بنابراین میتواند برند شخصی شما را تقویت کند.

هدف این دوره این است که نشان دهد شما بعد از مهاجرت به سوئد برای ورود به محیط کار آمادهاید. با اشتراک پروژه ی مستقلتان با شبکه ارتباطی خود از اعتماد به نفس و افتخار به خود بهره مند می شوید. به این ترتیب، پروژه فردی شما میتواند ارزش واقعی هنگام درخواست کار ایجاد کند.

۴-۸ کارآموزی:

این دوره کارآموزی بخش ضروری هر دوره است و به شما این امکان را میدهد که با حضوردر یک محیط حرفهای واقعی درک عمیقتری از زمینه ی تخصصی خود پیدا کنید. همچنین این دوره کارآموزی به عنوان سابقه ی کار یا یادگیری در حین انجام کار (LIA) نیز شناخته میشود.

در محیط کار، شما فرصت دارید دانش، مهارتها و توانمندیهای خود را به کار بگیرید و آنها را آزمایش کنید، و نمایندگان محیط کار کارآموزی به صورت فعال در برنامهریزی و سازماندهی کارآموزی شرکت میکنند.

دوره کارآموزی فرصت طلایی شما برای ورود به بازار کار در سوئد و اخذ اقامت از طریق کار سوئد را شروع نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

سایر رشته‌های هایپر آیلند، مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان.

 

ظرفیت این رشته تنها ۶ دانشجوی ایرانی‌ در سال می‌باشد. اولویت با متقاضیانی است که زودتر اقدام به اخذ پذیرش میکنند. با تکمیل فرم ارزشیابی، مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *