هایپرآیلند چیست و از کجا شروع کرد؟

هایپر آیلند – هنگامی که پیشگامان چندرسانه ای جاناتان بریگز ، دیوید اریکسون و لارس لوند برای کار بر روی یک پروژه با یکدیگر ملاقات کردند ، نمیدانستند که در آغاز سفر یادگیری مادام العمری هستند که دهها هزار شغل و تجارت را دربیش از بیست سال تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

سال 1996 هنگامی که آنها یکدیگر را بیشتر شناختند، متوجه شدند که هر سه یک وجه مشترک دارند: هیچ یک از آنها در کودکی از یادگیری لذت نبرده بود. آنها از روش خطی و ثابت آموزش در جهانی که دائماً در حال تغییر است بسیار ناامید بودند آنها یک روش جایگزین برای یادگیری ، که در آن یادگیری به طور عملی تجربه می شد را ابداع کردند و یک زندان بی استفاده در کارلسکرونا ، سوئد را خریداری کردند. کلمه “هایپر” ریشه یونانی دارد و به معنای “ورای” است. درست همانطور که امروزه در کدگذاری کامپیوتری استفاده می شود”h” در http است ، کلمه ارجاع به دیجیتالی شدن و پیمایش از طریق یک جهان غیر خطی است. “جزیره” استومهولمن است ، قطعه زمین کوچک در شرق تروسی در کارلسکرونا ، جایی که زندان در آن قرار دارد. که قبلاً در ملکیت نیروی دریایی سوئد بود ، امروز مدرسه ما و همچنین یکی از قدیمی ترین موزه های دریایی سوئد و چندین ساختمان تاریخی دیگر را در خود جای داده است.

درباره هایپرآیلند کرلسکرونا

هایپر آیلند در قدم‌های بعدی و در راستای گسترش فعالیت‌های خود، چندین ساختمان دیگر در مجاورت اولین ساختمان این موسسه را خریداری کرد و به مرور محل کمپوس استوکهلم این مرکز نیز در سوئد به یکی‌ از قطب‌های آموزش نوین در این حوزه تبدیل شد. گسترش هایپر آیلند محدود به کشور سوئد نماند و با راه اندازی دفاتر و مرکز این موسسه در کشور‌های برزیل، آمریکا، انگلیسه و سنگاپور به یکی‌ از قویترین نقش آفرینان حوزه آموزش‌های عملی‌ با متدولوژی نوین آموزش همراه با یادگیری تبدیل شد. در گزارش شبکه سی‌ ان ان، هایپر آیلند سوئد به عنوان یکی‌ از جالب‌ترین مدرس دنیا و هاروارد دیجیتال خطاب شد. 

یکی‌ از بزرگ‌ترین مزایای تحصیل در سوئد در کالج هایپر آیلند سیستم آموزشی مبتنی‌ بر آموزش بدون معلم و بدون کتاب است. در هایپر آیلند سوئد اساتید از میان فعالین در صنایع مختلف سوئدی و بین المللی انتخاب میشود و آموزش بر اساس سمینار‌هایی‌ است که این فعالین بر اساس عملکرد و پروژه‌های رایج به روز شرکت خود ارائه میکنند. پس از مهاجرت به سوئد و آغاز تحصیل در هایپر آیلند میبایست به همراه هم گروهی‌های خود بر روی این پروژه‌ها کار کرده و تکنیک لازم جهت اجرای پروژه را به شکل آموزش گروهی کسب بفرمایید. 

هایپر ایلند تجربه ای شگفت انگیز برای جوانان جویای یادگیری علم و زندگی است. جایی که دانش آموزان یاد میگیرند آنچه غیر ممکن به نظر می رسد ممکن است. جایی که آنها در میابند که چگونه آخرین علم و فناوری می تواند نوآوری و پیشرفت در جهان را ممکن سازد. در اینجا دانش آموزان تشویق می شوند تا وضع موجود را مورد بررسی قرار دهند و رویاهای خود را دنبال کنند.

در این مدرسه هیچ درست یا غلطی ، هیچ معلمی و هیچ تکلیفی وجود نخواهد داشت. در عوض ، دانش آموزان در پروژه های واقعی شرکت می کنند و آموزش از طریق  حل مشکلات مهم صورت میگیرد. آنها تشویق می شوند تا به جای تلاش فردی ، روی همکاری تیمی تمرکز کنند و مهارتهای کار موثر و نوآورانه را با هم کسب کنند. بنیانگذاران اعتقاد جدی داشتند که همه ی افراد توانایی رشد دارند و با ارائه روشهای جدیدی از تفکر و یادگیری برای دانش آموزان این فرصت را فراهم کردند تا آنها بتوانند خود را به دانش آموزان مادام العمر تبدیل کنند و تغییرات را رهبری کنند.

یکی‌ از خط مشی‌‌های شناخته شده در هایپر ایلند یادگیری مداوم است. آموزش محدود به کلاس یا حتی یک دوره نیست. برای شروع به تجربه یادگیری مداوم آماده شوید و رشد شخصی و کنجکاوی خود را درباره دنیای در حال تغییر تقویت کنید.

متدولوژی آموزش مستمر هایپر آیلند

امروزه ، هایپر آیلند حضوری جهانی دارد و به دلیل ارتقا تدریجی و جامعه پر جنب و جوش اش از استعدادهای جوان ، رهبران تفکر آینده نگر و متخصصانی که از گوشه و کنار جهان می آیند ، در صنعت مشهور است. هدف ما تغییر نکرده است و ما هنوز هم می خواهیم با تأثیرگذاری بر بسیاری از افراد با مهارت ها ، ابزارها و انگیزه های مفید برای پیشرفت در دنیای دیجیتال ، جهان را تغییر دهیم. چشم انداز ما جهانی از دانش اموزان مادام العمر است.

 

اهمیت موفقیت شما 

هایپر آیلند برای ارتقای رشد فردی و شغلی با افراد و سازمان ها همکاری می کند. برخلاف آموزش های مرسوم ، ما با استفاده از متخصصان صنعت تجربیات یادگیری تحول آفرینی را طراحی می کنیم تا مستقیماً به نیازهای فعلی و چالش های احتمالی آینده بازار در حال رشد پاسخ دهیم. ما دانش آموزان و شرکت کنندگان خود را به ذهن باز و مهارت های مربوطه مجهز می کنیم.

 

مدرسه ما قلب هایپر آیلند است

ما استعدادهای آینده و متخصصان صنعت را در تجارب یادگیری تحول آفرین غوطه ور می کنیم تا به آنها در سازگاری با زمان متغییر کمک کنیم. برنامه های تمام وقت و دوره های کارشناسی ارشد ، دوره های آنلاین و حضوری را در اروپا ، آسیا و آمریکا ارائه می دهیم.

دوره های متناسب با نیازهای شما

ما هم دوره های آنلاین و هم تعاملی ارائه میدهیم که در آن شرکت کنندگان چگونگی پیش بینی تغییرات آینده را در حال حاضر تجربه می کنند.

راه حل های تجاری مطمئن

ما برای ایجاد فرهنگهای پویا و نوآورانه که تغییرات طولانی مدت را تسریع و آینده سازمان ها را در آینده تثبیت می کنند ، با شرکت هایی در سراسر جهان شریک هستیم.

یادگیری شیوه زندگی

در هایپر آیلند ، یادگیری فقط به کلاس یا حتی یک دوره محدود نمی شود. از نظر ما ، یادگیری یک شیوه زندگی است. یادگیری به معنای درگیر بودن ، اشتیاق ، اعتماد و کنجکاوی در مورد جهان در حال تغییر است  و وقتی محقق میشود که عملا آنرا تجربه کنید.

آمادگی برای واقیعت

ما برای پیش بینی نیازهای صنعت در جهانی که نوآوری باعث ایجاد اختلال می شود ، با رهبران و صاحب نظران همکاری می کنیم. ممکن است نتوانیم آینده را پیش بینی کنیم ، اما می توانیم از افراد و شرکت ها برای رو به رو شدن با آینده حمایت کنیم.

رهبری تغییرات

ما در تغییرات بزرگ فن آوری بسیار فعال هستیم. رهبران فردا کسانی خواهند بود که از تغییر استقبال می کنند ، به سرعت با پارادایم های جدید سازگار می شوند و عمل می کنند. ما به دنبال الهام بخشیدن ، تجهیز و حمایت از این رهبران جدید هستیم.

استفاده از تمام پتانسیل افراد

هایپر آیلند با به چالش کشیدن افراد برای تعیین اهداف بلند پروازانه و اختیار دادن به آنها در زمینه یادگیری و قدرت تحقق توانایی های بالقوه خود ، آنها را دعوت به مشارکت پرشور می کند.

اهمیت همکاری تیمی

همکاری ، شمولیت و شفافیت برای رشد بسیار مهم است. از طریق بازخورد مداوم و تأمل عمیق ، افراد خودآگاهی عمیق تری پیدا می کنند ، و آنها را قادر می سازد تا اعضای تیم و رهبران موثرتری باشند.

  

پروژه‌های هایپر آیلند سوئد

مهاجرت به سوئد با تحصیل در هایپر آیلند

پروژه مشترک هایپر آیلند
و
گوگل

مهاجرت به سوئد با تحصیل در هایپر آیلند

پروژه مشترک هایپر آیلند
و
ولوو