آخرین مطالب

مهاجرت به سوئد بدون مدرک زبان رشته Frontend Developer

مهاجرت به سوئد بدون مدرک زبان از طریق تحصیل در رشته فرانت اند دولاپر یکی‌ از پر طرفدار با اقبال بالای کاریابی پس از تحصیل در سوئد در کالج هایپر آیلند می‌باشد. امروزه به دلیل گسترش چشمگیر بازار کار در حوزه آی تی، دانشجویانی که با تجربه و دانش برنامه نویسی فرانت اند از طریق تحصیلی‌ به سوئد مهاجرت میکنند با احتمال بالا و در مدت کم موفق به کاریابی در سوئد میشوند و امکان اخذ اقامت دائم سوئد برایشان به مراتب هموار تر از سایر رشته‌ها می‌باشد. 

سایر رشته‌های هایپر آیلند بدون نیاز به مدرک زبان.  

صفحه مربوط به این رشته در سالهای پیش وبسایت رسمی‌ پارس افشین.

مهاجرت به سوئد بدون مدرک زبان برنامه نویس

مهاجرت به سوئد بدون مدرک زبان برنامه نویس

۱- اطلاعات عمومی‌ درباره رشته فرانت اند دولاپر مهاجرت به سوئد بدون مدرک زبان:

بعد از مهاجرت به سوئد برای برداشتن قدم بعدی در مسیر کاری و حرفه ای خود آماده شوید.

شروع دوره :۵ آگوست ۲۰۲۴ الی ۲۷ مارچ ۲۰۲۶

طول دوره دوره ای یک و نیم ساله و تمام وقت .۸۰ هفته (۵۳ هفته به صورت حضوری، ۲۷ هفته به صورت کارآموزی)

محل برگزاری دوره کمپس استکهلم کالج هایپرآیلند

شهریه دوره : برای دانشجویان بین المللی ۲۱۶ هزار کرون سوئد

بازه زمانی اپلای : لطفا جهت مطلع شدن از این بازه ی زمانی با مشاورين موسسه پارس افشين در ارتباط باشید.

۲-درباره رشته تحصیلی‌ فرانت اند دولاپر هایپر آیلند

برنامه  Front-end Developer به ابن صورت طراحی شده است تا دانشجویان از طریق یادگیری تجربی، خود آموزی و کارآموزی آموزش ببینند تا پایهی قوی برای یادگیری مداوم داشته باشند. این روش این که فرآیند یادگیری موثرتری است این امکان را به یادگیرندگان میدهد که کاملاً مسئولیت مسیر یادگیری خود را به عهده بگیرند.

این برنامه دانشجویان را به تصویر سازی، خلق، سرچ و پیشرفت مداوم از طریق فیدبک هم به صورت انفرادی و هم در تیمبا روش تکرارو چرخش تشویق می کند .

این برنامه با ارائه مهارتهای بنیادی، دانشجویان را بعد از مهاجرت به سوئد برای ورود به بازار کار به عنوان یک Junior Frontend Developer با اعتماد به نفس آماده میسازد، در حالی که این امکان را برای دانشجویان فراهم میکند که  تخصصخود را توسعه دهند و به عنوان یک interface developer، web developer/programmer، UI designer، UX designer، Web designer و مهندس Frontend استخدام شوند. علاوه بر این، با تجربه و تخصص،  Frontend Developers میتوانند به نقشهای رهبری مانند رهبر تکنیکال، رهبری تیم یا حتی CTO (مدیر فناوری) پیش بروند.

کار در برنامه نویسی فرانت اند سوئد

کار در برنامه نویسی فرانت اند سوئد

۳-فرصتهای شغلیپس از اتمام تحصیل در سوئد در رشته فرانت اند دولاپر

بازار کار خیلی خوبی برای Front End Development وجود دارد! شرکتهای  سوئدیIT و ارتباطات تخمین میزنند که نیاز به استخدام توسعهدهندگان سیستم و نرمافزار، که توسعهدهندگان Frontend نیز شامل آنها میشوند، در چهار سال آینده حدود 24،000 نفر خواهد بود.

نقشهای شغلی ممکن:

  • Front End Developer
  • Web Developer
  • Interface Developer
  • Javascript Developer
  • و موقعیت های شغلی دیگر

۴-اهداف رشته تحصیلیو مواردی که  در رشته فرانت اند دولاپر آموزش میبینید:

۴-۱ روند برنامه تحصیلی هایپرآیلند,مهاجرت به سوئد بدون مدرک زبان:

هدف اصلی این دوره مهاجرت به سوئد بدون مدرک زبان، حمایت از شما در استقامت پایدار ، آمادگی برای یک زندگی (شغلی) پایدار و یادگیری مداوم بعد از مهاجرت به سوئد است.

با تحصیل در سوئد در هایپر آیلند شما فرصت خواهید داشت تا تواناییها و اعتماد به نفس خود را در زمینههای رفاه، یادگیری، نوآوری، ارتباطات، موفقیت و پیشرفت در سطح فردی، گروهی و سازمانی تقویت کنید.

۴-۲ ورود به گروه

در این دوره تحصیل در سوئد، دانشجویان با با یک پلتفرم مانند GitHub آشنا میشوند و چگونگی استفاده از آن، برای همکاری مؤثر در یک پایگاه کد را یاد میگیرند.

این برنامه به عنوان یک بخش یکپارچه از دورههای مختلف معرفی میشود. دانشجوها از ابزارهای Git و Github استفاده خواهند کرد و در طول دورهها به صورت رسمی ارزیابی میشوند. همچنین ارزیابی جمعبندی از ارزیابی کدها و همکاری نیز وجود خواهد داشت.

۴-۳ پایه های اساسی

"پایه های اساسی"مفاهیم اصلی CSS، HTML و طراحی ریسپانسیو وب را معرفی می کند. در این دوره، یاد خواهید گرفت چگونه اسناد HTML ایجاد کرده و از CSS برای استایل دهی به آنها برای دستیابی به صفحات وب جذاب و کارآمد استفاده کنید.

همچنین مبانی طراحی ریسپانسیو را بررسی خواهید کرد تا اطمینان حاصل کنید که صفحات وب شما برای طیف گسترده ای از دستگاهها قابل دسترس و استفاده باشند.

تا پایان دوره، شما پایههای قوی مورد نیاز برای ساخت وبسایتهای مدرن ریسپانسیو را پیدا می کنید

۴-۴ اکوسیستم فرانتاند

دوره "اکوسیستم وب" به درک فناوریهایی که به وب قدرت می دهند، میپردازد. در این دوره، یاد خواهید گرفت که یک مرورگر چگونه کار میکند و چه اتفاقی میافتد زمانی که یک صفحه وب را باز میکنید. همچنین مفهوم پشتیبانی از مرورگر و نحوه تأثیر آن بر توسعه برنامههای وب را درمیابید.

علاوه بر این، شما مفهوم مالکیت و توسعه فناوریهای وب را یاد می گیرید و درک خواهید کرد .چگونه اجزای مختلف این اکوسیستم با یکدیگر همکاری میکنند تا تجارب وب گردی بی نقص ایجاد کنند.

۴-۵ IF THIS…THEN THAT - جاوااسکریپت و تعامل

دوره “If this…then that” بر توسعه مهارتهای ضروری برای ساخت برنامههای داینامیک و تعاملی  وب تمرکز دارد. در این دوره، شما یاد خواهید گرفت چگونه با استفاده از جاوااسکریپت یک وبسایت تعاملی بسازید. همچنین اصول دیباگ و تست را بررسی خواهید کرد تا اطمینان حاصل شود کد شما قابل اعتماد است.

علاوه بر این، تجربه درخواست داده از APIها و ذخیره داده به صورت داخل در مرورگر را کسب خواهید کرد.

۴-۶ REACTOR - ساخت برنامههای تکصفحه با ریاکت

در "Reactor"، دانشجویان به ساخت برنامههای تکصفحه با استفاده از ریاکت خواهند پرداخت.

شما قادر خواهید بود برنامههای ریاکت باظاهر کاربری پویا و تعاملی طراحی و پیاده سازی کنید.

در این دوره تحصیل در سوئد درک عمیقتری از stateها، prop‌ها و hookها برای کنترل رفتار کامپوننتها دست پیدا می کنید.

۴-۷ کسانی که وب را مرور میکنند - بهینهسازی موتورهای جستجوگر، دسترسیپذیری و عملکرد

در این دوره، دانشجویان با بهینهسازی یک وبسایت برای انواع بازدیدکنندگان آشنا خواهند شد. آنها درباره دسترسیپذیری و روشهایی برای افزایش دسترسی به وبسایت خود یاد خواهند گرفت، از جمله افزایش عملکرد وبسایتها، همچنین مفهوم بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO).

۴-۸ فراتر از نقطه پایان - ساخت API و اتصال به پایگاههای داده

در این دوره، دانشجویان به قسمت‌ backend وب اپلیکیشنها میپردازند. شما اصول اساسی عملکرد HTTP را یاد میگیرید و یک API را با اتصال به پایگاهداده میسازید و اصول مختلف طراحی API مانند REST را بررسی خواهید کرد.

۴-۹ کد و همکاری

در دوره "کد و همکاری"، دانشجویان میتوانند با همکاری در یک تیم همه فن حریف طراحی و توسعه یک وبسایت از ابتدا بررسی کنند.

آنها فرصت خواهند داشت اصول تفکر طراحی و اصول توسعه چابک را بررسی و به کار ببندند. دانشجویان همچنین جوانب مختلف کیفیت کد و ابزارها و اصول نوشتن کد با کیفیت بالا را خواهند آموخت.

۴-۱۰ جستجوی کد - تجربیات صوتی، گرافیک و تعاملی در وب

در "جستجوی کد" شما یاد خواهید گرفت چگونه از فناوریهایی مانند وبصوتی،

API، (Canvas API) و گرافیک سهبعدی (با Three.js)، و وب واقعیت مجازی/افزوده (VR/AR) برای ایجاد تجربههای وب فعال و تعاملی استفاده کنید. با این مهارتها، قادر خواهید بود یک اثر هنری تعاملی بسازید که خلاقیت و توانمندیهای برنامهنویسیتان را به نمایش بگذارد.

۴-۱۱ پروژه های مستقل :

در این دوره ی تحصیل در سوئد در هایپرآیلند، شما بر مبنای تجربیات حاصل از آموخته ها یک پروژه مستقل را انجام و بازبینی می کنید. نتیجه پروژه شما چیزی است که میتوانید به عنوان نمونه کار نشان دهید بنابراین میتواند برند شخصی شما را تقویت کند.

هدف این دوره این است که نشان دهد شما بعد از مهاجرت به سوئد برای ورود به محیط کار آمادهاید. با اشتراک پروژه ی مستقلتان با شبکه ارتباطی خود از اعتماد به نفس و افتخار به خود بهره مند می شوید. به این ترتیب، پروژه فردی شما میتواند ارزش واقعی هنگام درخواست کار ایجاد کند.

۴-۱۲ کارآموزی:

این دوره کارآموزی بخش ضروری هر دوره است و به شما این امکان را میدهد که با حضوردر یک محیط حرفهای واقعی درک عمیقتری از زمینه ی تخصصی خود پیدا کنید. همچنین این دوره کارآموزی به عنوان سابقه ی کار یا یادگیری در حین انجام کار (LIA) نیز شناخته میشود.

در محیط کار، شما فرصت دارید دانش، مهارتها و توانمندیهای خود را به کار بگیرید و آنها را آزمایش کنید، و نمایندگان محیط کار کارآموزی به صورت فعال در برنامهریزی و سازماندهی کارآموزی شرکت میکنند.

دوره کارآموزی فرصت طلایی شما برای ورود به بازار کار در سوئد و اخذ اقامت از طریق کار سوئد را شروع نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

سایر رشته‌های هایپر آیلند، مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان.

 

ظرفیت این رشته تنها ۶ دانشجوی ایرانی‌ در سال می‌باشد. اولویت با متقاضیانی است که زودتر اقدام به اخذ پذیرش میکنند. با تکمیل فرم ارزشیابی، مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *