آخرین مطالب

تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان رشته UX Designer

برای سال ۲۰۲۴ ارائه نخواهد شد 

تحصیل در سوئد در رشته یو ایکس دیزاین هایپر آیلند یکی‌ از رشته‌های پر طرفدار و قدیمی‌ کالج هایپر آیلند سوئد می‌باشد. این رشته در کمپوس شهر کارلسکرونا اجرا میشود و مناسب دانشجویان و خانواده‌هایی‌ است که میخواهند با زندگی‌ در شهر کارلسکرونا در هزینه‌های زندگی‌ دانشجویی در سوئد در طول تحصیل صرفه جویی کرده و با اتمام تحصیل در جستجوی کار در سوئد باشند.

سایر رشته‌های هایپر آیلند بدون نیاز به مدرک زبان.  

صفحه مربوط به این رشته در سالهای پیش وبسایت رسمی‌ پارس افشین.

 

تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان در رشته یو ایکس دیزاین

تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان در رشته یو ایکس دیزاین

۱- اطلاعات عمومی‌ درباره رشته یو ایکس دیزاین تحصیل در سوئد:

چالش های تجاری امروز

شروع دوره :۵ آگوست ۲۰۲۴ الی ۱۲ جون ۲۰۲۶

طول دوره : دوره ای دو ساله و تمام وقت . ۹۰ هفته (۶۷ هفته به صورت حضوری،   

۲۳ هفته به صورت کارآموزی)

محل برگزاری دوره : کمپس کارلسکرونا کالج هایپرآیلند

شهریه دوره : برای دانشجویان بین المللی ۲۴۲ هزار کرون سوئد

بازه زمانی اپلای : لطفا جهت مطلع شدن از این بازه ی زمانی با مشاورين موسسه پارس افشين در ارتباط باشید.

۲-درباره رشته تحصیلی‌ یو ایکس دیزاین هایپر آیلند

دریچه آینده را به روی خود باز کنید"

در برنامه UX Designer هایپر آیلند در شهر کارلسکرونا سوئد، شما ۱۰ برنامه را فرا خواهید گرفت که اصول طراحی UX، تحقیقات کیفی، پروتوتایپسازی، طراحی UI، تحلیل داده و سایر موارد را شامل میشود. همچنین مهارتهای تیمی، طراحی اخلاقی، و ارتباط موثر با نهادهای ذینفع را توسعه می دهید، در حالی که از تجربه عملی از طریق پروژههای واقعی بهرهمند میشوید.

تا پایان برنامه، شما به عنوان یک همکار حرفهای ماهر آماده برای ورود به بازار کار خواهید بود.

هایپر آیلند کارلسکرون5ا، مهاجرت تحصیل در سوئد بدون نیاز به مدرک زبان

هایپر آیلند کارلسکرونا، مهاجرت تحصیل در سوئد بدون نیاز به مدرک زبان

۳-فرصتهای شغلیپس از اتمام تحصیل در سوئد در رشته یو ایکس دیزاین

این دوره تحصیلی به همراه کارآموزی به شما این امکان را میدهد که پس از فارغالتحصیلی به راحتی در زمینه طراحی UX مشغول به کار شوید. شما توانایی توسعه حرفهای در زمینه طراحی UX و یک آموزش عملی که تمام جوانب این حوزه را پوششدهد را خواهید داشت.

نقشهای شغلی ممکن:

- طراح UX

- طراح Usability

- طراح رابط کاربری

- طراح تعامل

- استراتژیست UX

۴-اهداف رشته تحصیلیو مواردی که  در رشته یو ایکس دیزاین آموزش میبینید:

۴-۱ روند برنامه تحصیلی هایپرآیلند در سوئد:

هدف اصلی این دوره تحصیل در سوئد، حمایت از شما در استقامت پایدار ، آمادگی برای یک زندگی (شغلی) پایدار و یادگیری مداوم بعد از مهاجرت به سوئد است.

با تحصیل در سوئد در هایپر آیلند شما فرصت خواهید داشت تا تواناییها و اعتماد به نفس خود را در زمینههای رفاه، یادگیری، نوآوری، ارتباطات، موفقیت و پیشرفت در سطح فردی، گروهی و سازمانی تقویت کنید.

۴-۲ طراحی برای ارزش برند و تجارت

در این دوره ی تحصیل در سوئد، شما هویت بصری برند را از دیدگاهاستراتژیک ایجاد خواهید کرد که شامل داستانسرایی، قلمرو پروژه و ترند های روز است.

همچنین یاد خواهید گرفت چگونه بر اساس اهداف و نیازهای تجاری یک برند را طراحی کنید،و آن را به صورت استراتژیک بسته بندی و ارائه کنید.

۴-۳ پایه های ux دیزاین

این دوره یک مقدمه جامع در مورد اصول و تکنیکهای اساسی طراحی UX ارائه میدهد. شما تجربه عملی با روشهای تحقیق کیفی و ابزارهای پروتوتایپ استاندارد صنعتی خواهید داشت. در نیمه دوم دوره، شما فرصت خواهید داشت با یک مشتری واقعی کار کنید و مهارتهای تحقیق و پروتوتایپ خود را در عمل اجرا کنید.

۴-۴ طراحی UI

در این دوره، شما یک برنامه عملی فردی ایجاد و به تواناییهای خود واقف می شوید تا تعیین کنید کدام حوزهها را میخواهید توسعه دهید. علاوه بر این، هدف این دوره ارتقاء مهارتهای طراحی UI شما است، در حالی که بر دسترسیپذیری (Usability) تأکید میشود و رابطهای کاربری مناسب برای همه ایجاد میشود.

۴-۵ تحليل اطلاعات

در این دوره، یک بررسی جامع از تکنیکهای تحلیل داده ارائه میشود و شما را در تفسیر و ارائه داده به شکل قابل اجرا آموزش میبینید. با یادگیری کار با دادهها، طراحان میتوانند نیازهای کاربران را بهتر درک کرده و تصمیمات طراحی آگاهانهتری می گیرید. از طریق این دوره، شما خواهید آموخت چگونه انواع مختلف داده را با استفاده از ابزارها و فرآیندهای استاندارد شغلی به صورت تصویری نمایش دهید.

۴-۶ دیزاین و همکاری

هدف این دوره، توانمندی شما را در تبادل نظر و همکاری با افراد غیر حرفهای در زمینه طراحی را افزایش داده و شما را به اعضای مؤثر تیم تبدیل می کند. شما در مهارتهای ارتباطی و همکاری در طول مراحل مختلف یک پروژه ترکیبی، تجربه کسب خواهید کرد. این دوره شامل پروژه های متفاوت به صورت حضوری و از راه دور است. به طور کلی، این دوره شما را با مهارتهای لازم برای عمل به عنوان یک عضو همکار در یک محیط حرفهای تیمی مجهز میکند.

۴-۷ داستان سرایی Storytelling

در این دوره، شما اهمیت مهارتهای داستانسازی برای طراحان تجربه کاربری (UX) را یادمی گیرید و یاد می گیرید چقدر ارتباط ایدههای طراحی با نهادهای ذینفع مهم است. علاوه بر این، دوره بر فناوریهای نوظهور و رو به پیشرفت تمرکز دارد تا شما را قادر به پیگیری آخرین تحولات در این زمینه نگه دارد.

در این دوره، شما اهمیت حفظ اخلاق طراحی به همراه برآورده کردن نیازهای تجاری را خواهید فهمید. همچنین یاد خواهید گرفت چگونه روشهای تحقیق مرتبط را انتخاب و تحقیقاتی برای اعتبارسنجی فرضیات انجام دهید.

۴-۸ پروژه های مستقل :

در این دوره ی تحصیل در سوئد در هایپرآیلند، شما بر مبنای تجربیات حاصل از آموخته ها یک پروژه مستقل را انجام و بازبینی می کنید. نتیجه پروژه شما چیزی است که میتوانید به عنوان نمونه کار نشان دهید بنابراین میتواند برند شخصی شما را تقویت کند.

هدف این دوره این است که نشان دهد شما بعد از مهاجرت به سوئد برای ورود به محیط کار آمادهاید. با اشتراک پروژه ی مستقلتان با شبکه ارتباطی خود از اعتماد به نفس و افتخار به خود بهره مند می شوید. به این ترتیب، پروژه فردی شما میتواند ارزش واقعی هنگام درخواست کار ایجاد کند.

۴-۹ کارآموزی:

این دوره کارآموزی بخش ضروری هر دوره است و به شما این امکان را میدهد که با حضوردر یک محیط حرفهای واقعی درک عمیقتری از زمینه ی تخصصی خود پیدا کنید. همچنین این دوره کارآموزی به عنوان سابقه ی کار یا یادگیری در حین انجام کار (LIA) نیز شناخته میشود.

دوره کارآموزی فرصت طلایی شما برای ورود به بازار کار در سوئد و اخذ اقامت از طریق کار سوئد را شروع نمایید. در محیط کار، شما فرصت دارید دانش، مهارتها و توانمندیهای خود را به کار بگیرید و آنها را آزمایش کنید، و نمایندگان محیط کار کارآموزی به صورت فعال در برنامهریزی و سازماندهی کارآموزی شرکت میکنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

سایر رشته‌های هایپر آیلند، مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان.

 

ظرفیت این رشته تنها ۶ دانشجوی ایرانی‌ در سال می‌باشد. اولویت با متقاضیانی است که زودتر اقدام به اخذ پذیرش میکنند. با تکمیل فرم ارزشیابی، مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *