آخرین مطالب

فرصت استثنأیی تحصیل در سوئد بدون نیاز به مدرک زبان در کالج معتبر هایپر آیلند سوئد

آخرین بروزرسانی درباره تحصیل در هایپر آیلند بدون نیاز به مدرک زبان را در صفحه اختصاصی این کالج در وبسایت رسمی‌ ما ببینید. همچنین رشته‌های تحصیلی‌ هایپر آیلند، هزینه تحصیل در سوئد در هایپر آیلند و طول رشته‌ها را در این لینک ببینید. موسسه پارس افشین به عنوان تنها نماینده رسمی‌ و انحصاری کالج هایپر آیلند سوئد مفتخر است به اطلأع شما عزیزان برساند که این موسسه پس از رایزنی‌های طولانی‌ موفق به اخذ امکان تحصیل در رشته‌های دوره‌های تخصصی کالج هایپر آیلند برای متقاضیان ایرانی‌ شده است.

دوره‌های این کالج در دو شهر استکهلم و کارلسکرونا تشکیل شده و از نظر زمانی‌ به سه زمان بندی ۱ ساله، یک و نیم ساله و دو ساله تقسیم میشوند.

متقاضیان عزیز نیازی به دارا بودن مدرک ایلتس یا تافل نداشته ولی‌ میبایست از سطح زبان بین ۵.۵ تا ۶ ایلتس برخوردار باشند که بتوانند مصاحبه‌هایی‌ که توسط این موسسه و کالج برگزار میشود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

 تحصیل در هایپر آیلند سوئد

حداقل مدارک لازم جهت شرکت در این دوره‌ها دارا بودن دیپلم کامل می‌باشد. تعدادی از دوره‌ها نیاز به دارا بودن دانش برنامه نویسی هستند که با پشت سر گذاشتن یک دوره ۲۱ ساعته آنلاین رایگان پیش نیاز‌های لازم را کسب بفرمایید. کالج هایپر ایلند نزد کارفرمایان سوئدی شناخته شده و به دلیل تلفیق آموزش آکادمیک و اینترنشیپ شانس بسیار بالایی جهت پیدا کردن کار در رشته‌ای که تحصیل می‌کنید خواهید داشت و این فرصت به شما داده میشود که در طول تحصیل و اینترنشیپ با کرفرمایان معتبر سوئدی از نزدیک و روزمره در ارتباط باشید و خود را به عنوان گزینه جدی استخدام مطرح بفرمایید.  برای مثال از ۸۰ هفته تحصیل در رشته دو ساله برنامه نویسی فرانت اند ۵۳ هفته در دانشگاه هستید و ۲۷ هفته در شرکت‌های مختلف در حال گذراندن عملی‌ واحد‌ها و اینترنشیپ هستید.

لازم به ذکر است که پس از اتمام تحصیل در کالج هایپر آیلند به شما مدرک آکادمیک داده نمی‌شود و مدرکی‌ که توسط هایپر آیلند ارائه میشود دیپلم حرفه‌ای در شاخه تحصیلی‌ شما خواهد بود.

کالج هایپر آیلند در حال حاضر تنها گزینه تحصیل در سوئد میباشد که شما نیازی به دارا بودن مدرک زبان نداشته و با داشتن دانش زبان و موفقیت در مصاحبه ها میتوانید پذیرش تخصیلی را اخذ نمایید محل اجرای حجم عمده ای از رشته های تحصیلی در شهر استکهلم، پایتخت سوئد بوده که حضور در این شهر فرصت های بهتری را به نسبت شهرهای کوچکتر برای شما فراهم میکند.

پس از رایزنی های این موسسه و کالج هایپر آیلند، موفق به کسب سهمیه ۵ صندلی در هر رشته برای دانشحویان ایرانی شدیم که با توجه به شرایط استثنایی این کالج و کیفیت آموزشی، پیش بینی میکنیم این ظرفیت به سرعت تکمیل شود. لذا توصیه میشود در صورت نهایی شدن تصمیمتان جهت تحصیل در هایپر آیلند سوئد هرچه سریعتر با ما تماس بگیرید. در ضمن به دلیل انحصاری بودن قرارداد ایران کالج هایپر آیلند با این موسسه در سوئد، تمامی تماسها و مکاتبات دانشجویان ایرانی به ایمیل ما ارسال شده و میبایست قانونا از کانال جذب ما وارد سیستم شوید.

تجربه های یادگیری در راستای رشد فردی و شغلی

هایپر آیلند شما را در کسب تجارمنحصری در راستای رشد فردی و شغلی همراهی میکند. برخلاف آموزش معمول و سنتی ، روش کار ما آزمایش شده است که از یک شبکه گسترده متخصصان صنعتی بهره می برد. ما از طریق شبکه جهانی مدارس و خدمات بازرگانی مان ، افراد را در مرکز نوآوری ، مدیریت و تغییر برای موفقیت امروز و فردا قرار می دهیم.

اهمیت موفقیت شما 

هایپر آیلند برای ارتقای رشد فردی و شغلی با افراد و سازمان ها همکاری می کند. برخلاف آموزش های مرسوم ، ما با استفاده از متخصصان صنعت تجربیات یادگیری تحول آفرینی را طراحی می کنیم تا مستقیماً به نیازهای فعلی و چالش های احتمالی آینده بازار در حال رشد پاسخ دهیم. ما دانش آموزان و شرکت کنندگان خود را به ذهن باز و مهارت های مربوطه مجهز می کنیم.

مدرسه ما قلب هایپر آیلند است

ما استعدادهای آینده و متخصصان صنعت را در تجارب یادگیری تحول آفرین غوطه ور می کنیم تا به آنها در سازگاری با زمان متغییر کمک کنیم. برنامه های تمام وقت و دوره های کارشناسی ارشد ، دوره های آنلاین و حضوری را در اروپا ، آسیا و آمریکا ارائه می دهیم.

دوره های متناسب با نیازهای شما

ما هم دوره های آنلاین و هم تعاملی ارائه میدهیم که در آن شرکت کنندگان چگونگی پیش بینی تغییرات آینده را در حال حاضر تجربه می کنند.

راه حل های تجاری مطمئن

ما برای ایجاد فرهنگهای پویا و نوآورانه که تغییرات طولانی مدت را تسریع و آینده سازمان ها را در آینده تثبیت می کنند ، با شرکت هایی در سراسر جهان شریک هستیم.

یادگیری شیوه زندگی

در هایپر آیلند ، یادگیری فقط به کلاس یا حتی یک دوره محدود نمی شود. از نظر ما ، یادگیری یک شیوه زندگی است. یادگیری به معنای درگیر بودن ، اشتیاق ، اعتماد و کنجکاوی در مورد جهان در حال تغییر است  و وقتی محقق میشود که عملا آنرا تجربه کنید.

آمادگی برای واقیعت

ما برای پیش بینی نیازهای صنعت در جهانی که نوآوری باعث ایجاد اختلال می شود ، با رهبران و صاحب نظران همکاری می کنیم. ممکن است نتوانیم آینده را پیش بینی کنیم ، اما می توانیم از افراد و شرکت ها برای رو به رو شدن با آینده حمایت کنیم.

رهبری تغییرات

ما در تغییرات بزرگ فن آوری بسیار فعال هستیم. رهبران فردا کسانی خواهند بود که از تغییر استقبال می کنند ، به سرعت با پارادایم های جدید سازگار می شوند و عمل می کنند. ما به دنبال الهام بخشیدن ، تجهیز و حمایت از این رهبران جدید هستیم.

استفاده از تمام پتانسیل افراد

هایپر آیلند با به چالش کشیدن افراد برای تعیین اهداف بلند پروازانه و اختیار دادن به آنها در زمینه یادگیری و قدرت تحقق توانایی های بالقوه خود ، آنها را دعوت به مشارکت پرشور می کند.

اهمیت همکاری تیمی

همکاری ، شمولیت و شفافیت برای رشد بسیار مهم است. از طریق بازخورد مداوم و تأمل عمیق ، افراد خودآگاهی عمیق تری پیدا می کنند ، و آنها را قادر می سازد تا اعضای تیم و رهبران موثرتری باشند.

هایپر آیلند چیست؟

هنگامی که پیشگامان چندرسانه ای جاناتان بریگز ، دیوید اریکسون و لارس لوند برای کار بر روی یک پروژه با یکدیگر ملاقات کردند ، نمیدانستند که در آغاز سفر یادگیری مادام العمری هستند که دهها هزار شغل و تجارت را در  بیش از بیست سال تحت تاثیر خود قرار خواهد داد

سال 1996 هنگامی که آنها یکدیگر را بیشتر شناختند، متوجه شدند که هر سه یک وجه مشترک دارند: هیچ یک از آنها در کودکی از یادگیری لذت نبرده بود. آنها از روش خطی و ثابت آموزش در جهانی که دائماً در حال تغییر است بسیار ناامید بودند آنها یک روش جایگزین برای یادگیری ، که در آن یادگیری به طور عملی تجربه می شد را ابداع کردند و یک زندان بی استفاده در کارلسکرونا ، سوئد را خریداری کردند. کلمه “هایپر” ریشه یونانی دارد و به معنای “ورای” است. درست همانطور که امروزه در کدگذاری کامپیوتری استفاده می شود”h” در http است ، کلمه ارجاع به دیجیتالی شدن و پیمایش از طریق یک جهان غیر خطی است. “جزیره” استومهولمن است ، قطعه زمین کوچک در شرق تروسی در کارلسکرونا ، جایی که زندان در آن قرار دارد. که قبلاً در ملکیت نیروی دریایی سوئد بود ، امروز مدرسه ما و همچنین یکی از قدیمی ترین موزه های دریایی سوئد و چندین ساختمان تاریخی دیگر را در خود جای داده است.

هایپر ایلند تجربه ای شگفت انگیز برای جوانان جویای یادگیری علم و زندگی است. جایی که دانش آموزان یاد میگیرند آنچه غیر ممکن به نظر می رسد ممکن است. جایی که آنها در میابند که چگونه آخرین علم و فناوری می تواند نوآوری و پیشرفت در جهان را ممکن سازد. در اینجا دانش آموزان تشویق می شوند تا وضع موجود را مورد بررسی قرار دهند و رویاهای خود را دنبال کنند.

در این مدرسه هیچ درست یا غلطی ، هیچ معلمی و هیچ تکلیفی وجود نخواهد داشت. در عوض ، دانش آموزان در پروژه های واقعی شرکت می کنند و آموزش از طریق  حل مشکلات مهم صورت میگیرد. آنها تشویق می شوند تا به جای تلاش فردی ، روی همکاری تیمی تمرکز کنند و مهارتهای کار موثر و نوآورانه را با هم کسب کنند. بنیانگذاران اعتقاد جدی داشتند که همه ی افراد توانایی رشد دارند و با ارائه روشهای جدیدی از تفکر و یادگیری برای دانش آموزان این فرصت را فراهم کردند تا آنها بتوانند خود را به دانش آموزان مادام العمر تبدیل کنند و تغییرات را رهبری کنند

امروزه ، هایپر آیلند حضوری جهانی دارد و به دلیل ارتقا تدریجی و جامعه پر جنب و جوش اش از استعدادهای جوان ، رهبران تفکر آینده نگر و متخصصانی که از گوشه و کنار جهان می آیند ، در صنعت مشهور است. هدف ما تغییر نکرده است و ما هنوز هم می خواهیم با تأثیرگذاری بر بسیاری از افراد با مهارت ها ، ابزارها و انگیزه های مفید برای پیشرفت در دنیای دیجیتال ، جهان را تغییر دهیم. چشم انداز ما جهانی از دانش اموزان مادام العمر است

نحوه پرداخت شهریه

دانشجویان پس از قبولی در مصاحبه ها  میبایست پس از امضای قرارداد با کالج طی ده روز ۲۵ درصد شهریه را مستقیما به حساب هایپرآیلند واریز کنند. پرداخت بعدی ۵۰ درصد شهریه است که میبایست در ماه جولای میلادی واریز شده و ۲۵ درصد باقی مانده در ماه نوامبر پس از ورود و شروع به تحصیل واریز شود.

طی مذاکرات این موسسه با کالج هایپر آیلند، در صورتی که درخواست اقامت تحصیلی متقاضی توسط اداره مهاجرت سوئد رد شود، کالج پس از کسر مبلغ ۵۰۰۰ کرون ، ما بقی را به دانشجو عودت میدهد. این قانون تنها در مورد ایرانیان صادق است و دانشجویان سایر کشورها در صورت رد ویزا تا ۱۰ درصد شهریه کل را متضرر میشوند که به مراتب بالاتر از مبلغ ۵۰۰۰ کرون میباشد

تمامی موارد مالی و‌نقل و انتقالات مالی فیمابین کالج و دانشجو صورت میگیرد و این موسسه هیچ نقش واسطی در خصوص‌پرداخت و عودت شهریه ندارد. البته ما در زمان ارائه صورتحساب و درخواست عودت شهریه راهنمایی های لازم را ارائه خواهیم داد.

رشته های تحصیلی در کالج هایپر آیلند

Business Developer

رشته بیزنس دوولاپر در طول یک سال و نیم مشتمل بر ۶۵ هفته ارائه میشود که ۴۵ هفته در محل دانشگاه و ۲۰ هفته کارآموزی خواهیدداشت. شهریه دوره ۱۸۰ هزار کرون میباشد. تاریخ شروع دوره ۱۰ آگوست ۲۰۲۰ و خاتمه آن ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ و محل تشکیل کلاسها شهر استکهلم میباشد

درطول این دوره با شرکتها و کیس های حقیقی تجاری روبرو خواهید شد. شما تنها محدود به کتب درسی نبوده ‌و از روز نخست با اطلاعات کاربردی و عملی روبرو‌ خواهید بود. نحوه راه اندازی، مدیریت و توسعه ی بیزینس و فعالیت های تجاری در اروپا و سوئد را خواهید آموخت و یاد میگیرید‌که چگونه از کانال های دیجیتال و آنلاین کسب کار خود و یا کارفرمایتان را به روز و موفق کرده و خفظ کنید.هر چند پیش نیاز لازم ‌جهت تحصیل در این رشته دیپلم ‌دبیرستان میباشد،  جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت سیلابس تحصیلی با ما تماس بگیرید

 Content Developer

رشته کانتنت دولاپر یا تولید محتوی در طول یک سال و نیم مشتمل بر ۶۵ هفته ارائه میشود که ۴۵ هفته در محل دانشگاه و ۲۰ هفته کارآموزی خواهد داشت. تاریخ شروع‌دوره ۱۰ آگوست ۲۰۲۰ و خاتمه آن ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ خواهد بود. شهریه این دوره تحصیلی در هایپر آیلند سوئد ۱۸۰ هزار کرون میباش
د.محل تشکیل کلاسها شهر استکهلم میباشد

انتقال مفاهیم در قرن بیست و یکم فراتر از لغات است.  با تحصیل در این رشته درک عمیقنری نسبت به استفاده استراتژیک از متون، تصاویر و فیلم ها خواهید داشت. روایت متون، تولید محتوی و تولید فیلم، انشای صحیح از مواردیست که در این فیلد خواهید داشت

Data Analyst

رشته دیتا آنالایست یا تحلیل داده در طول دو سال  مشتمل بر ۸۰ هفته که شامل ۵۳ هفته در محیط دانشگاه و ۲۷ هفته کارآموزی می باشد.تاریخ شروع ۱۰آگوست ۲۰۲۰ و ۱آپریل ۲۰۲۲خاتمه میابد.شهریه دوره ۲۰۵هزار کرون می باشد.محل برگزاری کلاس ها استکهلم می باشد

با تصمیمات داده محور تغییر ایجاد کنید.با وجود منابع عظیم اطلاعات برای شرکت ها ضمن ایجاد رقابت بین شرکت ها آن ها را ملزم به یادگیری چگونگی مدیریت،تجزیه و تحلیل داده ها به منظور استخراج بینش و دانش لازم به عنوان پایه ای برای تصمیمات استراتژیگ مینماید و شما در طول این دوره مهارت های لازم برای بازاریابی استرتژیک کسب می نمایید

Design Lead

رشته دیزاین لید درطول یکسال مشتمل بر ۴۵ هفته که شامل ۳۰ هفته در محیط دانشگاه و ۱۵ هفته کارآموزی می باشد.شهریه دوره ۱۵۲ هزار کرون و محل برگزاری دوره در استکهلم می باشد

ارتقا دادن مهارت های خود در روابط دیجیتالی،طراحی و حل خلاقانه مسائل از مرحله برنامه ریزی تا اجرای آن از اهداف این دوره می باشد.کل محتوای دوره با توجه به نیاز های صنایع امروز طراحی شده است که توسط متخصصان عالی رتبه با استفاده از پروژه های واقعی همراه با همکاری با شبکه ارتباطی در این صنعت از ویژگی های این رشته می باشد

Digital Media Creative

در طول دو سال مشتمل بر ۹۰هفته که شامل ۶۰ هفته در دانشگاه و ۳۰ هفته کارآموزی می باشد. شهریه دوره ۲۲۹ هزار کرون و محل تشکیل دوره استکهلم و یا کارلسکرونا می باشد.

بر پایه ی دنیای فناوری اطلاعات، کندوکاو کردن آخرین روند های طراحی وتکنولوژی،و ایجاد استراتژی و کارآفرینی با کسب مهارت های جدید از برنامه نویسی، تسهیل سازی،ایجاد حفاظت تا بازاریابی و استراتژی های تجاری از اهداف این دوره است

Front End Developer

در طول دو سال مشتمل بر ۸۰ هفته که شامل ۵۳ هفته در محیط دانشگاه و ۲۷ هفته کارآموزی می باشد. شهریه دوره ۲۰۵ هزار کرون و محل تشکیل دوره استکهلم می باشد

در این رشته شما تبدیل به پلی بین طراحان، مدیران پروژه و مشتریان می شوید.توسعه دهندگان  دیگر زبان ها به تولید تجربیات شگفت انگیز کاربر در وب و برنامه ها کمک می کند

Motion Creative

درطول یکسال مشتمل بر ۴۵ هفته که شامل ۳۰ هفته در محیط دانشگاه و ۱۵ هفته کارآموزی می باشد.شهریه دوره ۱۵۲ هزار کرون و محل برگزاری دوره در استکهلم می باشد

پیش بردن طراحی خود در قالب یک داستان نویس بصری در سطح جهانی و زنده کردن طرح های خود ، ایجاد تصاویر انیمیشن برای سیستم عامل های نرم افزاری ، فیلم ، فیلم های موبایل همراه با توسعه جعبه ابزاراز طریق تمرین های عملی از اهداف این دوره است

Motion Designer

در طول دو سال مشتمل بر ۹۰هفته که شامل ۶۷ هفته در محیط دانشگاه و ۲۳ هفته کارآموزی می باشد. شهریه دوره ۲۲۹ هزار کرون و محل تشکیل دوره کارلسکرونا می باشد

کسب مهارت برای ایجاد محتوای انیمیشنی با کمک اصول اولیه انیمیشن تنها یکی‌ از مهارت هاییست که شما می‌‌آموزید. با تحصیل در این رشته , مهارت های گرافیکی با هدایت و تحت آموزش متخصصان تراز اول این صنعت در سوئد از شما کاربری حرفه‌ای خواهند ساخت

UX Designer

در طول دو سال مشتمل بر ۹۰هفته که شامل ۶۷ هفته در محیط دانشگاه و ۲۳ هفته کارآموزی می باشد. شهریه دوره ۲۲۹ هزار کرون و محل تشکیل دوره کارلسکرونا می باشد

ایجاد محصولات و تجربیات معنادار و قابل استفاده برای کاربران و کمک به شرکت ها برای درک بهتر مشتری ها در محلی که رفتارها و نیاز های انسانی با تقاضای بازار و جدیدترین فناوری ها تلاقی پیدا می کند با استفاده از تحقیقات اطلاعات محور از طریق برگزاری جلسه با محققان، طراحان و مدیران تولید و مهندسان از اهداف این دوره می باشد

روند اخذ پذیرش

پس از تماس شما با ما و ارائه اطلاعات تحصیلی‌، مستقیما توسط دفتر سوئد این موسسه سطح زبان شما مورد آزمون قرار گرفته و در صورت دارا بودن سطح لازم زبان میتوانید نسبت به عقد قرارداد با ما اقدام فرمایید. پس از عقد قرارداد مدارک زیر مورد نیاز می‌باشد

-مدارک تحصیلی‌ شما، ترجیحا دیپلم متوسطه کامل و تا سطح لیسانس دارای ترجمه رسمی‌ با تاییدیه

دادگستری و امور خارجه

-فایل عکس پرسنلی

-اسکن صفحه اول پاسپورت در فرمت پی‌ دی اف

-رزومه تحت فرمت یورو پاس

-انگیزه نامه از تحصیل در هایپر آیلند

-شما میبایست تحقیق تحت عنوان اپلیکیشن تسک به ما ارائه دهید که به زبان انگلیسی‌ نوشته شده و قابل خواندن در حد اکثر پنج دقیقه باشد. این تکلیف تحت هر فرمتی میتواند باشد، چه نوشته و یا اسلاید پاور پوینت و یا حتی یک ویدئو پنج دقیقه ای.توصیه می‌کنیم که حد اکثر خلاقیت خود را در این زمینه به کار ببرید. موضوع این تکلیف توسط ما به شما ارائه خواهد شد

پس از ارسال مدارک ذکر شده، ما با هماهنگی هایپر آیلند نزدیکترین زمان مصاحبه را برای شما هماهنگ می‌کنیم. جهت انجام مصاحبه آنلاین میبایست به اینترنت با کیفیت خوب، وبکم و میکرفون با کیفیت و گوگل هنگ اوت دسترسی داشته باشید. روز مصاحبه پاسپورت معتبر شما جهت احراز هویت باید قابل ارائه باشد

مراحل مصاحبه

مصاحبه انفرادی با شما به مدت ۴۵ دقیقه انجام میشود، پس از این شما به همراه ۴ نفر دیگر از دانشجو‌ها در یک گروه قرار گرفته و در خصوص یک کار مشترک شروع به بحث می‌کنید. هدف از این قسمت از مصاحبه ارزیابی کارکرد شما در گروه و نحوه فعالیت شما می‌باشد. پس اتمام کار گروهی، هایپر آیلند برای شما موضوع یک تحقیق کوتاه را ارسال کرده و به شما ۹۰ دقیقه زمان میدهد که فایل تحقیق خود را برای ایشان و ما ارسال کنید. هدف از این قسمت ارزیابی نحوه فعالیت شما تحت فشار و ددلاین زمانی‌ می‌باشد

پس از اتمام مصاحبه، پس از یک هفته نتیجه آزمون شما توسط ما اعلام میگردد. در صورت قبولی، هایپر آیلند به شکل آنلاین برای شما قرارداد فیمابین شما و کالج را ارسال خواهد کرد. پس از امضا و تایید آنلاین قرارداد، شما میبایست حد اکثر تا ۱۰ روز نسبت به واریز ۲۵ درصد از کل شهریه اقدام بفرمایید

اطلاعات تکمیلی را از دفاتر ما جویا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *