آخرین مطالب

تحصیل در سوئد بدون نیاز به مدرک زبان رشته Content Developer Program

تحصیل در سوئد بدون نیاز به مدرک زبان در رشته تولید و توسعه محتوا، ارائه شده توسط کالج معتبر هایپر آیلند سوئد یکی‌ از محبوب‌ترین رشته‌ها برای دانشجویان سوئدی و اینترنشنال می‌باشد. همزمان با رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و رقابت موجود برای دیده شدن بهتر، اهمیت محتوای صحیح و تکنیکال بر کسی‌ پوشیده نیست.

سایر رشته‌های هایپر آیلند بدون نیاز به مدرک زبان.  

صفحه مربوط به این رشته در سالهای پیش وبسایت رسمی‌ پارس افشین.

تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان تولید محتوا

۱- اطلاعات عمومی‌ درباره این رشته تحصیل در سوئد:

بعد از مهاجرت به سوئد برای برداشتن قدم بعدی در مسیر کاری و حرفه ای خود آماده شوید.

شروع دوره :۵ آگوست ۲۰۲۴ الی ۱۲ دسامبر ۲۰۲۵

طول دوره : دوره ای یک و نیم ساله و تمام وقت .۶۵ هفته ( ۴۵ هفته به صورت حضوری،   

۲۰ هفته به صورت کارآموزی)

محل برگزاری دوره : کمپس استکهلم کالج هایپرآیلند

شهریه دوره : برای دانشجویان بین المللی ۱۹۰ هزار کرون سوئد

بازه زمانی اپلای : لطفا جهت مطلع شدن از این بازه ی زمانی با مشاورين موسسه پارس افشين در ارتباط باشید

۲- درباره رشته تولید و توسعه محتوا:

با تحصیل در سوئد در هایپر آیلند در برنامه Content Development توانایی اساسی شما در ارزیابی کیفیت محتوا با روش های استراتژیک متفاوت بهبود پیدا می کند.بعد از مهاجرت به سوئد و تحصیل در هایپرآیلند شما مهارتهایی مانند داستانسازی، ایجاد محتوا، تولید ویدئو و نوشتاری را فرا خواهید گرفت. همچنین مهارتهای لازم برای موفقیت در مراحل برنامهریزی استراتژیک در تولید محتوا را به دست می آورید.شما روشهای تجزیه و تحلیل و اندازهگیری کانالهای دیجیتال را هم یاد میگیرید.علاوه بر این با بهبود مهارتهای ایجاد محتوا، شما نیز مهارتهای مورد نیاز در بازار کار سوئد را توسعه می دهید؛ از جمله تفکر کارآفرینانه، خود-رهبری و توانمندی موثر برای کار در تیمها. با همکاری نزدیک با شاغلین حرفه ای ، شما دستاوردهای ارزشمند و تجربه واقعی خواهید کسب کرد. هایپر آیلند سوئد

۳-فرصت ها ی شغلی پس از اتمام تحصیل در سوئد:

با تحصیل در سوئد از طریق رشته تولید محتوا در هایپرآیلند مهارتهای لازم برای ایجاد ایدهها و توسعه آن ها برای تولید محتوای مرتبط با هدف، اهداف تجاری و مخاطبان هدف به دست می آورید. با گرفتن راهنمایی از دانشجویان هایپرآیلند که به عنوان نمونههای موفق به کار در آژانسهای خلاق، بانکهای برجسته، سازمانهای خصوصی و برندهای نرمافزاری پرداختهاند مسیر حرفهای خود را برای بازار کار  بعد از مهاجرت به سوئد هموار کنید

نقشهای شغلی ممکن:

- مارکتینگ

- کار در قسمت روابط عمومی و ارتباطات

- مدیریت رسانههای اجتماعی در یک آژانس بازاریابی یا داخلی

- content creator

۴-اهداف رشته تحصیلی‌ و مواردی که  در رشته تولید و توسعه محتوا آموزش می‌بینید:

۴-۱ هفتههای پایه: با تحصیل در سوئد از طریق رشته تولید محتوا در هایپرآیلند شما چگونگی توانایی مقاومت، آمادگی برای یک زندگی (شغلی) دائمی و یادگیری مستمر در طول عمر را خواهید آموخت.

شما فرصت خواهید داشت تا توانمندیها و اعتماد به نفس خود را در زمینههای رفاه، یادگیری، نوآوری، شبکهسازی، کارایی و بهرهوری در سطح شخصی و همچنین در سطح تیم و سازمانی تقویت کنید.

هدف این نیست که پس از اتمام تحصیل در سوئد، دوره پایان یابد، در شرکتها یا سازمانهایی که استخدام می شوید و یا آن ها را ایجاد می کنید برای یک سفر دائمی یادگیری و توسعه مجهز می شوید.

۴-۲ جعبه شن: با تحصیل در سوئد از طریق رشته تولید محتوا در هایپرآیلند خلاقیت خود را کاوش کرده و مهارتهای استفاده از Adobe Creative Suite را توسعه می دهید. شما به صورت عملی به ایجاد محتوای بصری میپردازید در حالی که با تکنیکهای جدید آزمایشی و کار تیمی سروکار دارید.

با تحصیل در سوئد از طریق رشته تولید محتوا در هایپرآیلند شما با استفاده از حل مسائل خلاقانه و تفکر نوآورانه فرآیند حل مسائل ناآشنا و جدید را فرا میگیرید به اینصورت که فرآیند و نتایج کار با متن، تصویر، طراحی، جلوههای بصری، و تولید ویدئو را به نمایش خواهید گذاشت.

شما یاد می گیرید چطور نظرات افراد حرفه ای دربازار کار را جمعآوری کرده و چگونه در پروژه از آنها به صورت استراتژیک استفاده کنید.

۴-۳ محتوا عملی: این دوره تکنیکهاو نظریات داستان سرایی، مدیریت پروژه و روشهای تولید، و ایجاد محتوای جذاب را پوشش می دهد. با تحصیل در سوئد از طریق رشته تولید محتوا در هایپرآیلند شما در هنر داستانسازی و کاربرد عملی آن برای ایجاد محتوا شرکت خواهید کرد و تجربه عملی در مدیریت پروژه و روشهای تولید را فرا خواهید گرفت.

شما ارتباط بین محتوای دیجیتال و فضای فیزیکی از طریق محتوای جذاب را بررسی کرده و از طریق طراحی فضا، زمان و هدف را بازبینی می کنید.

۴-۴ محتوای استراتژیک: با تحصیل در سوئد از طریق رشته تولید محتوا در هایپرآیلند شما استراتژیها و روشهای ایجاد محتوا را پیاده سازی کرده و تصمیمات خود را بر مبنای اطلاعاتی که برای کسبوکارها و مشتریان مفید است می گیرید.

با تحصیل در سوئد از طریق رشته تولید محتوا در هایپرآیلند شما ریسرچ و روش های  تحلیل داده را به منظور ایجاد راهحلهای بازاریابی که مخاطبان هدف را بررسی می کند و KPIها را به دست میاورد را فرا می گیرید. علاوه براین ، با ابزارها و استراتژیهای تفکر طراحی ، زیباییشناسی، ساخت پروتوتایپ و تست آن ها در فرمت های متفاوت محتوا آشنا خواهید شد.

۴-۵ استوديو محتوا: هسته مرکزی این دوره این است که روزانه بررسی کند هدف اجرای یک محتوای تجاری چه چیزی است. که شامل: مدیریت، سازماندهی، فرهنگ، امور مالی و مشتریان است.

با تحصیل در سوئد از طریق رشته تولید محتوا در هایپرآیلند شما یاد می گیرید مسئول تمام جوانب صفر تا صد پروژههای محتوا سازی باشید و دانش، مهارتها و توانمندیهای مرتبط با تیم و رهبری تیم را به چالش می کشید.

۴-۷ پروژه مستقل : با تحصیل در سوئد از طریق رشته تولید محتوا در هایپرآیلند شما تجربیاتی که تا کنون در این برنامه به دست آوردهاید را مرور و آنها را در یک پروژه که به صورت مستقل قابل اجراست، به کار خواهید برد.  نتیجه پروژه شما چیزی است که میتوانید به عنوان نمونه کار به نمایش بگذارید، بنابراین میتواند برند شخصی شما را تقویت کند.

هدف این دوره نشان دادن این است که شما برای محیط کار در سوئد آمادهاید و با اشتراک پروژه ی مستقلتان با شبکه ارتباطی خود از اعتماد به نفس و افتخار به خود بهره مند می شوید. به این ترتیب، پروژه فردی شما میتواند ارزش واقعی هنگام درخواست کار ایجاد کند.

۴-۸ کارآموزی:

این دوره کارآموزی بخش ضروری هر دوره است و به شما این امکان را میدهد که با حضوردر یک محیط حرفهای واقعی درک عمیقتری از زمینه ی تخصصی خود پیدا کنید. همچنین این دوره کارآموزی به عنوان سابقه ی کار یا یادگیری در حین انجام کار (LIA) نیز شناخته میشود. در محیط کار در سوئد، شما فرصت دارید دانش، مهارتها و توانمندیهای خود را به کار بگیرید و آنها را آزمایش کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

ظرفیت این رشته تنها ۶ دانشجوی ایرانی‌ در سال می‌باشد. اولویت با متقاضیانی است که زودتر اقدام به اخذ پذیرش میکنند. با تکمیل فرم ارزشیابی، مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *