آخرین مطالب

تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان رشته XR CREATIVE DEVELOPER PROGRAM

تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان در رشته ایکس آر دولاپر، ارائه شده توسط کالج معتبر هایپر آیلند سوئد، یکیاز رشتههای پر طرفدار و جدید در این شاخه میباشد که به صورت تمام وقت جهت ایجاد راه حل هایی پایدار برای چالش های تجاری امروز طراحی و ارائه شده است.

تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان، ایکس آر

۱- اطلاعات عمومی‌ درباره این رشته تحصیل در سوئد:

شروع دوره :5 آگوست الی 27 مارچ

طول دوره : دوره ای یک و نیم ساله و تمام وقت . ۸۰ هفته ( ۶۷ هفته به صورت حضوری، ۱۳ هفته به صورت کارآموزی)

محل برگزاری دوره : کمپس استکهلم کالج هایپرآیلند

شهریه دوره : برای دانشجویان بین المللی ۲۱۶ هزار کرون سوئد لطفا نحوه پرداخت شهریه را در این لینک ببینید. 

بازه زمانی اپلای : لطفا جهت مطلع شدن از این بازه ی زمانی با مشاورين موسسه پارس افشين در ارتباط باشید

این دوره تحصیل در سوئد دانش ومهارت های لازم را ارائه خواهد داد تا به شما کمک کند کار حرفهای خود را به عنوان یک XR Developer (واقعیت افزوده و مجازی) آغاز کنید.

این برنامه طراحان را مجهز می کند که بتوانند یک تجربه فراگیر را با یک دید جامع نسبت به رفتار کاربر، پرورش آن، ایجاد کند.

۲-درباره ی این برنامه:

دوره ی آموزشی  XR Development یک دوره ی تحصیل در سوئد است که به صورت جامع طراحی شده است تا شما را بعد از مهاجرت به سوئد برای شروع یک حرفه به عنوان یک  XR Developer  آماده کند. این برنامه شامل موضوعات گستردهای از جمله برنامهنویسی، موتورهای بازی، مدلسازی و طراحی سهبعدی، طراحی تجربه کاربری، کنترل نسخه و مهارتهای حل مسئله است.

این دوره ی تحصیلی هایپرآیلند به گونه ای طراحی شده تا تجربه عملی  از طریق یادگیری مبتنی بر پروژه و کار تیمی با دیگر دانشجویان ارائه دهد.

۳-فرصت ها ی شغلی پس از اتمام تحصیل در سوئد:

بعد از فارغ التحصیلی از رشته XR هایپرآیلند در سوئد،  شما یک پایه قوی در XR Development خواهید داشت و به خوبی برای ورود به بازار کار سوئد به عنوان یک XR Developer آمادهخواهید بود. این برنامه برای افرادی ایدهآل است که به فناوری XR علاقهمندند و تمایل به ایجاد تجربیات XR جذاب و غنی دارند.

نقشهای شغلی ممکن:

– XR Developer

توسعهدهنده بازی

هنرمند و مدلساز سهبعدی

مدیر پروژه XR

– طراح XR در فضای متاورس

۴-اهداف رشته تحصیلی‌ و مواردی که آموزش می‌بینید:

 روند برنامه تحصیلی هایپرآیلند در سوئد:

هدف اصلی این دوره، حمایت از شما در استقامت پایدار ، آمادگی برای یک زندگی (شغلی) پایدار و یادگیری مداوم بعد از مهاجرت به سوئد است.

با تحصیل در سوئد در هایپر آیلند شما فرصت خواهید داشت تا تواناییها و اعتماد به نفس خود را در زمینههای یادگیری، نوآوری، ارتباطات، موفقیت و پیشرفت در سطح فردی، گروهی و سازمانی تقویت کنید.

هایپر آیلند استکهلم

هدف این نیست که پس از اتمام دوره کار تمام شود، بلکه برای تجهیز به یک سفر مداوم برای یادگیری و رشد در شرکتها یا سازمانهایی که به آنها ملحق میشوید یا خودتان تأسیس میکنید، آمادهشوید.

۴-۱ برنامه نویسی و موتورهای بازی:

دوره تحصیلی  XR Development در سوئد شما را به یک توسعهدهنده ایکسآر جوان با تمرکز بر ایجاد تجارب فراگیر با استفاده از یونیتی و سیشارپ (C#) آموزش میدهد. این دوره تمام جوانب توسعه XR را پوشش میدهد، از جمله موتورهای بازی، اسکریپتنویسی و ایجاد منابع.

شما اصول اولیه یونیتی، مبانی برنامهنویسی C# و موضوعات پیشرفتهتر مانند تعامل اشیاء و سیستمهای انیمیشن را یاد میگیرید.

در طول دوره، شما به صورت مستقل و یا به صورت گروهی در چندین پروژه XR کار خواهید کرد تا نمونهکارهای XR خود را برای کار در سوئد ایجاد کنید.

۴-۲ دنیای سه بعدی:

در دورهدنیای سهبعدیاصول نرمافزارهای گرافیک سهبعدی و موتورهای بازی را یاد می گیرید. با استفاده از بلندر (Blender)، یونیتی (Unity)، طراح Substance 3D و ShapesXR، شما با تکسچرها، چندضلعیها و نرمالها آشنا میشوید و نحوه بهینهسازی پروژه خود را برای انیمیشن و اجراهای واقعی یاد میگیرید.

شما هندسه سهبعدی و انیمیشن بیسیک ، نحوه ی (Rig) کردن، رندر کردن و خروجی گرفتن برای یک موتور بازی را یاد میگیرید. برای علاقهمندان به ایجاد پروژههای سهبعدی، این دوره  دنیای سهبعدیشما را با مهارتهای لازم برای شروع و اتمام پروژههای سهبعدی تجهیز خواهد کرد.

۴-۳ توسعه جامع:

شما می فهمید چگونه به پروژهها بهطور جامع با برنامه داخلی و نمونه کامل برای مشتری نگاه کنید.

یاد می گیرید پروژهها را چطور از ایدهپردازی تا تحویل محصولات قابل اجرا (MVP) به مشتری توسعه دهید. یاد می گیرید پروژه ها را با استفاده از خلاقیت جمعی، داستانسازی و تجزیه پروژهها به شکل قابل بازنگری و شفاف با روشهای اجایل مانند اسکرام و کانبان (SCRUM و Kanban) انجام دهید.

یاد می گیرید چطور از تفکر طراحی استفاده کنید و با درک از تجربه کاربری (UX) بهترین روشها در XR پیدا می کنید.

۴-۴ شبیه سازی صنعت:

در این دوره تحصیل در سوئد، شما در دورههای زمانی بلندتر با تمرکز بر دو جنبه اصلی توسعه نرمافزار؛ یعنی ایجاد پروتوتایپ کاربر محور ورژن کنترل کار می کنید. یاد می گیرید چطور به صورت اجایل کار کنید، برنامهریزی پروژه، اندیشیدن طراحی و اصول طراحی محور برای کاربران را پیادهسازی می کنید.

۴-۵ پروژه های مستقل :

در این دوره ی تحصیل در سوئد در هایپرآیلند، شما بر مبنای تجربیات حاصل از آموخته ها یک پروژه مستقل را انجام و بازبینی می کنید. نتیجه پروژه شما چیزی است که میتوانید به عنوان نمونه کار نشان دهید بنابراین میتواند برند شخصی شما را تقویت کند.

هدف این دوره این است که نشان دهد شما بعد از مهاجرت به سوئد برای ورود به محیط کار آمادهاید. با اشتراک پروژه ی مستقلتان با شبکه ارتباطی خود از اعتماد به نفس و افتخار به خود بهره مند می شوید. به این ترتیب، پروژه فردی شما میتواند ارزش واقعی هنگام درخواست کار ایجاد کند.

۴-۶ کارآموزی:

این دوره کارآموزی بخش ضروری هر دوره است و به شما این امکان را میدهد که با حضوردر یک محیط حرفهای واقعی درک عمیقتری از زمینه ی تخصصی خود پیدا کنید. همچنین این دوره کارآموزی به عنوان سابقه ی کار یا یادگیری در حین انجام کار (LIA) نیز شناخته میشود.

در محیط کار، شما فرصت دارید دانش، مهارتها و توانمندیهای خود را به کار بگیرید و آنها را آزمایش کنید، و تیم آموزشی هایپر آیلند به صورت فعال در برنامهریزی و سازماندهی کارآموزی شرکت میکنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *