آخرین مطالب

تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان رشته Design Lead

تحصیل در سوئد در رشته دیزاین لید هایپر آیلند یکی‌ از رشته‌های کوتاه مدت کالج هایپر آیلند سوئد می‌باشد. دانشجویان سوئدی و اینترنشنال که به دنبال رشته کوتاه مدتی‌ جهت پرورش و به روز کردن مهارت‌های طراحی خود و ورود به بازار کار هستند با انتخاب این رشته از کوتاه‌ترین مسیر آموزشی و کسب مدرک برای بازار کار آماده میشوند.

سایر رشته‌های هایپر آیلند بدون نیاز به مدرک زبان.  

صفحه مربوط به این رشته در سالهای پیش وبسایت رسمی‌ پارس افشین.

تحصیل در سوئد در رشته دیزاین لید هایپر آیلند

۱- اطلاعات عمومی‌ درباره رشته دیزاین لید تحصیل در سوئد:

یک دوره تحصیلی در سوئد به صورت تمام وقت جهت ایجاد راه حل هایی پایدار برای چالش های تجاری امروز

شروع دوره :5 آگوست ۲۰۲۴ الی ۱۳ جون ۲۰۲۵

طول دوره : دوره ای یک ساله و تمام وقت . ۴۵ هفته ( ۳۰ هفته به صورت حضوری،   

۱۵ هفته به صورت کارآموزی)

محل برگزاری دوره کمپس استکهلم کالج هایپرآیلند

شهریه دوره : برای دانشجویان بین المللی ۱۶۰ هزار کرون سوئد

بازه زمانی اپلای : لطفا جهت مطلع شدن از این بازه ی زمانی با مشاورين موسسه پارس افشين در ارتباط باشید.

۲-درباره رشته تحصیلی‌ دیزاین لید هایپر آیلند

برنامه رهبری طراحی یک دوره ی تحصیل در سوئد است که برای طراحان با تجربه است که به دنبال افزایش توانمندیهای خود و آمادهسازی برای یک حرفهی پایدار هستند. این برنامه بهصورت جامع به صنعت نگریسته و همزمان طراحی و کسبوکار را در برمیگیرد و دانشجویان را برای نقشهای رهبری در آینده آماده میکند.

هدف این برنامه توسعه افرادی با اندیشه مفهومی است که بتوانند ایدهها را به طور مؤثر تصویرسازی، بین آن ها ارتباط برقراری کرده و آن ها را ارائه دهند.

این برنامه موضوعات مختلفی را پوشش میدهد، از جمله هویت برند، طراحی محصول و خدمات، نیازهای مشتری، مدیریت نمایندگان، رهبری، مدیریت پروژه، تنوع، اجرای یک کسبوکار پایدار و بهبود رفاه کارمندان.

دنیای دیجیتال با سرعت زیاد نیاز به کارشناسان ماهر در حل مسائل نیاز دارد. شما با تمرکز بر نقاط قوت خود، می توانید به توسعه مهارتهای جدید بپردازید و با برنامه یک ساله رهبری طراحی، برای کار در سوئد آماده شوید. این برنامه تحصیل در سوئد به شما اجازه میدهد تا تخصص خود در ارتباطات تصویری و طراحی را توسعه داده و شما را برای رهبری طراحی، مدیر هنری، لیدر یا طراح تجربه کاربری آماده کند.

تحصیل در سوئد هایپر آیلند

تحصیل در سوئد هایپر آیلند

۳-فرصتهای شغلیپس از اتمام تحصیل در سوئد در رشته دیزاین لید

بعد از فارغ التحصیلی، شما درک عمیقتری از استراتژیهای ارتباط های طراحی برای اجرا در انواع رسانههای دیجیتال خواهید داشت. شما یاد خواهید گرفت چگونه ایدهها و مفاهیم تصویری را برای تولیدات، خدمات و برنامههای دیجیتال توسعه دهید. همچنین قادر خواهید بود به طور موثر با روابط تجاری برخورد کرده و ایدههای خود را مطرح کرده و به حرفهتان انگیزه بیافزایید.

نقشهای شغلی ممکن:

  • رهبری طراحی
  • رهبری هنري
  • طراح تجربه کاربری

۴-اهداف رشته تحصیلیو مواردی که  در رشته رشته دیزاین لید آموزش میبینید:

۴-۱ روند برنامه تحصیلی هایپرآیلند در سوئد:

هدف اصلی این دوره ی تحصیل در سوئد در هایپرآیلند، حمایت از شما در استقامت پایدار ، آمادگی برای یک زندگی (شغلی) پایدار و یادگیری مداوم بعد از مهاجرت به سوئد است.

با تحصیل در سوئد در هایپر آیلند شما فرصت خواهید داشت تا تواناییها و اعتماد به نفس خود را در زمینههای رفاه، یادگیری، نوآوری، ارتباطات، موفقیت و پیشرفت در سطح فردی، گروهی و سازمانی تقویت کنید.

هدف این نیست که پس از اتمام دوره کار تمام شود، بلکه برای تجهیز به یک سفر مداوم برای یادگیری و رشد در شرکتها یا سازمانهایی که به آنها ملحق میشوید یا خودتان تأسیس میکنید، آمادهشوید.

۴-۲ طراحی برای ارزش برند و تجارت

در این دوره ی تحصیل در سوئد، شما هویت بصری برند را از دیدگاهاستراتژیک ایجاد خواهید کرد که شامل داستانسرایی، قلمرو پروژه و ترند های روز است.

همچنین یاد خواهید گرفت چگونه بر اساس اهداف و نیازهای تجاری یک برند را طراحی کنید،و آن را به صورت استراتژیک بسته بندی و ارائه کنید.

۴-۳ طراحی فرآیند و رهبری در عمل

در این دوره تحصیل در سوئد، تمرکز بر توسعه مهارتهای گردآوری، ارتباط، رهبری و مدیریت پروژه است. شما تکنیکهای مختلفی را در زمینه خودرهبری و همکاری از راه آنلاین، ترکیبی و حضوری خواهید آموخت.

علاوه بر این، این دوره تحصیل در سوئد شامل موضوعاتی از قبیل مدلهای رهبری، انواع تصمیمگیری و مفاهیم DEI (تنوع، انصاف و شاملیت) را نیز پوشش خواهد داد.

۴-۴ طراحی محصولات و خدمات برای همه

در این دوره، تحصیل در سوئد تمرکز بر روی چگونگی طراحی تجربیات، محصولات و خدمات است که بر اساس درک دقیق از نیازهای مشتریان و تعامل انسانی ساخته شدهاند.

شما مهارتهای مختلفی را خواهید آموخت تا مشکلات مشتریان را شناسایی و حل کنید، از جمله انجام تحقیقات، تجزیه و تحلیل داده و مدیریت نمایندگان. به طور کلی، شما بر روی چگونگی ایجاد راهحلهای مؤثری که برای همه کار میکنند، تمرکز خواهید کرد.

۴-۵ طراحی یک کسبوکار برای تأثیرگذاری

در این دوره ی تحصیل در سوئد در هایپرآیلند یاد می گیرید چگونه یک کسبوکار پایدار را ایجاد و با پوشش موضوعاتی مانند ساختار سازمانی، استراتژی مشتری و پروسه فروش اجرا کنید. شما برند خود را طراحی خواهید کرد و یاد خواهید گرفت چگونه دامنه پروژه، مالی، همکاری در محیط راه دور و حضوری، و ایجاد یک شرکت با نقشها و ساختار مدیریت کنید.

این دوره بر اهمیت رفاه کارمندان، روانشناسی امنیت و ایجاد فرهنگ کاری مثبت برای دستیابی به موفقیت تأکید دارد.

۴-۶ پروژه های مستقل :

در این دوره ی تحصیل در سوئد در هایپرآیلند، شما بر مبنای تجربیات حاصل از آموخته ها یک پروژه مستقل را انجام و بازبینی می کنید. نتیجه پروژه شما چیزی است که میتوانید به عنوان نمونه کار نشان دهید بنابراین میتواند برند شخصی شما را تقویت کند.

هدف این دوره این است که نشان دهد شما بعد از مهاجرت به سوئد برای ورود به محیط کار آمادهاید. با اشتراک پروژه ی مستقلتان با شبکه ارتباطی خود از اعتماد به نفس و افتخار به خود بهره مند می شوید. به این ترتیب، پروژه فردی شما میتواند ارزش واقعی هنگام درخواست کار ایجاد کند.

۴-۷ کارآموزی:

این دوره کارآموزی بخش ضروری هر دوره است و به شما این امکان را میدهد که با حضوردر یک محیط حرفهای واقعی درک عمیقتری از زمینه ی تخصصی خود پیدا کنید. همچنین این دوره کارآموزی به عنوان سابقه ی کار یا یادگیری در حین انجام کار (LIA) نیز شناخته میشود.

در محیط کار، شما فرصت دارید دانش، مهارتها و توانمندیهای خود را به کار بگیرید و آنها را آزمایش کنید، و نمایندگان محیط کار کارآموزی به صورت فعال در برنامهریزی و سازماندهی کارآموزی شرکت میکنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

سایر رشته‌های هایپر آیلند، مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان.

 

ظرفیت این رشته تنها ۶ دانشجوی ایرانی‌ در سال می‌باشد. اولویت با متقاضیانی است که زودتر اقدام به اخذ پذیرش میکنند. با تکمیل فرم ارزشیابی، مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *