آخرین مطالب

تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان رشته Data Analyst

تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان در رشته دیتا آنالیست یکی‌ از بهترین و پر طرفدار‌ترین رشته‌های تحصیلی‌ کالج هایپر آیلند سوئد می‌باشد. بازار شغلی‌ مناسب پس از اتمام تحصیل، امکان اخذ پذیرش تحصیلی‌ با سوابق تحصیلی‌ فنی‌ مهندسی‌ و یا ریاضیات و تطبیق حد اکثری آموزش هایپر آیلند در این رشته با نیازهای بازار کار سوئد، این رشته تحصیلی‌ را به محبوب‌ترین رشته تحصیلی‌ کالج هایپر آیلند برای ایرانیان تبدیل کرده است. در سالهای گذشته همکاری ما و هایپر آیلند، هر ساله اولین رشته‌ای که ظرفیت پذیرش ما را کامل کرده، رشته دیتا آنالیست بوده و تعداد زیادی از دانشجوهای ایرانی‌ از این طریق به سوئد مهاجرت کرده ا‌ند. 

سایر رشته‌های هایپر آیلند بدون نیاز به مدرک زبان.  

صفحه مربوط به این رشته در سالهای پیش وبسایت رسمی‌ پارس افشین.

تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان رشته دیتا آنالیست

۱- اطلاعات عمومی‌ درباره رشته دیتا آنالیست تحصیل در سوئد:

بعد از مهاجرت به سوئد برای برداشتن قدم بعدی در مسیر کاری و حرفه ای خود آماده شوید.

شروع دوره :۵ آگوست ۲۰۲۴ الی ژوئن ۲۰۲۶

طول دوره : دوره ای دو ساله و تمام وقت .۹۰ هفته (۶۳ هفته به صورت حضوری،۲۷ هفته به صورت کارآموزی)

محل برگزاری دوره : کمپس استکهلم کالج هایپرآیلند

شهریه دوره : برای دانشجویان بین المللی  ۲۴۲ هزار کرون سوئد

بازه زمانی اپلای : لطفا جهت مطلع شدن از این بازه ی زمانی با مشاورين موسسه پارس افشين در ارتباط باشید.

۲-درباره رشته تحصیلی‌ دیتا آنالیست هایپر آیلند

دوره آموزشی  Data Analyst یک دوره ی تحصیل در سوئد در هایپرآیلند است. این برنامه به شما یاد میدهد چگونه دادهها را جمعآوری و تجزیه و تحلیل کنید و نتیجهگیریهای مرتبطی را استخراج کنید تا تصمیمگیرندگان را در انجام تصمیمات بهتر و هوشمندانه تر در کسبوکارها راهنمایی کنید.شما خواهید آموخت چگونه دادهها را پردازش، مرتب و تحلیل کنید، چگونه در زبانهای برنامهنویسی SQL و Python حرفه ای شوید. همچنین این برنامه تحصیل در سوئد در هایپرآیلند دانش آماری و فرآیند متدولوژی آزمایشهای تجربی شما را بهبود می دهد. این دوره شما را آماده می کند که داده ها را به نحو موثری برای پرزنتیشن به تصویر بکشید.

همچنین این برنامه تحصیل در سوئد در هایپرآیلند شما را آماده می کند تا بعد از مهاجرت به سوئد توانایی مقابله، آمادگیتان را برای کار در سوئد توسعه دهید. همچنین فرصت دارید مهارتهای طراحی و تسهیل را به روشهای اجایل پیشرفت دهید.

 دوره ی تحصیل در سوئد در هایپرآیلند درباره حاکمیت داده، حریم خصوصی، جنبههای اجتماعی، اخلاقی و قانونی جمعآوری داده و استفاده از آن ها برای دستیابی اهداف سازمانی به شما آموزش می دهد. این برنامه همچنین مدیریت سهامداران، راهبردهای پیگیری پول، و ایجاد تأثیر در فرآیندهای تصمیمگیری تجاری را پوشش میدهد.

هایپر آیلند استکهلم4، مهاجرت تحصیل در سوئد بدون نیاز به مدرک زبان

۳-فرصت‌های شغلی‌ پس از اتمام تحصیل در سوئد در رشته دیتا آنالیست

بعد از مهاجرت به سوئد خوب است بدانید که انتظار می رود تنها سوئد، در چهار سال آینده، ۵,۲۰۰ تحلیلگر داده در سراسر صنعت نیاز دارد. برنامه تحلیلگر داده طراحی شده است تا شما را برای کار در سوئد برای نقشهای حرفهای مانند زیرآماده کند:

نقشهای شغلی ممکن:

  • Businness and data analyst،
  • استراتژیست دادههای دیجیتال،
  • تحلیلگر بازار،
  • متخصص Conversion،
  • مارکتینگ استراتژیست،
  • مهندس تحلیلی،
  • تحلیلگر رشد،
  • تحلیلگر هوش تجاری،
  • و متخصص ترسیم داده.

۴-اهداف رشته تحصیلی‌ و مواردی که  در رشته رشته دیتا آنالیست آموزش می‌بینید:

۴-۱ روند برنامه تحصیلی هایپرآیلند در سوئد:

هدف اصلی این دوره، حمایت از شما در استقامت پایدار ، آمادگی برای یک زندگی (شغلی) پایدار و یادگیری مداوم بعد از مهاجرت به سوئد است.

با تحصیل در سوئد در هایپر آیلند شما فرصت خواهید داشت تا تواناییها و اعتماد به نفس خود را در زمینههای رفاه، یادگیری، نوآوری، ارتباطات، موفقیت و پیشرفت در سطح فردی، گروهی و سازمانی تقویت کنید.

هدف این نیست که پس از اتمام دوره کار تمام شود، بلکه برای تجهیز به یک سفر مداوم برای یادگیری و رشد در شرکتها یا سازمانهایی که به آنها ملحق میشوید یا خودتان تأسیس میکنید، آمادهشوید.

۴-۲ تجزیه و تحلیل داده و زیرساخت

در این دوره ی تحصیل در سوئد در هایپرآیلند، شما یاد خواهید گرفت چگونه دادهها پردازش، مرتب، ساختاردهی و تجزیه و تحلیل میشوند و با فرآیندها و اصطلاحات متداول در حوزه کاریی مرتبط با داده آشنا میشوید.

این دوره ی تحصیل در سوئد تأکید قوی بر خودآموزی و استفاده از زبان SQL دارد. شما یاد میگیرید چگونه به جداول در پایگاه داده دسترسی پیدا کنید و تفاوت بین انواع زبان SQL را درک می کنید. همچنین یاد می گیرید چگونه دادهها را منطقی سازی کرده و پرسوجوهای SQL را انجام دهید.

۴-۳برنامهنویسی پایتون

کتابخانههای پایتون به طور گسترده برای دسترسی، تغییر، پاکسازی و جستجو در دادهها استفاده میشوند. مهارتدر برنامهنویسی در صنعت داده بسیار با ارزش است که مهارت در برنامهنویسی رویهای، فانکشنال و شیگرا میتواند وظایف مملو و پیچیده داده را سادهتر و کارآمدتر کند و عمق تجزیه و تحلیل داده را افزایش دهد.

با یادگیری پایتون، شما قابلیت انجام تجزیه و تحلیل دادههای موثر را کسب خواهید کرد.

۴-۴ ریاضیات و آمار

این دوره تحصیل در سوئد در هایپرآیلند بر اهمیت دانش آماری برای انجام تجزیه و تحلیل داده و ارائه توصیههای آگاهانه در زمینه کسبوکار تأکید میکند. این دوره تحصیل در سوئد تاکید دارد که نیاز به درک ریاضیات پایه در پایه برنامهنویسی و توانایی جدا کردن سر و صداها در داده وجود دارد.

دوره شامل نظریات، احتمالات، آمار، فرمولبندی ، استفاده از تکنیکهای آماری و استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده میشود.

۴-۵ طراحی تجربی و شهود داده

این دوره بر روی فرآیند و روششناسی ایجاد آزمایشهای داده، به ویژه آزمون A/B، تمرکز دارد. این دوره شامل نظریه در اطراف آزمون فرضیه، بازههای اطمینان، طراحی نظرسنجی و آزمایشهای SMART میشود.

دوره همچنین شامل بخشی در مورد شهود داده است که به دانشجویان این امکان را میدهد که یاد بگیرند چگونه سوالات درستی را بپرسند و تفاوتهای صنعت را درک کنند. این دوره به شما یاد میدهد چگونه فرضیات را طراحی کنید و اعتبار آنها را اندازهگیری کنید.

۴-۶ ارائه داده و اصول تصویرسازی

در این دوره تحصیل در سوئد در هایپرآیلند، شما فرصت خواهید داشت تا دانش خود را در زمینه تجزیه و تحلیل داده و استخراج نتایج عمیقتر کنید و چگونگی ایجاد ترسیم موثر برای ارائهداده ها را یاد می گیرید. تاکید بر یادگیری تکنیکهای دادهمحور از طریق ابزارهایی مانند Excel و Tableauخواهد بود.

یک جزء مهم این پروژه این است که شما بفهمید چگونه دادههای یکسان میتوانند به نتایج مختلف منجر شوند و برای دستیابی به اهداف مختلف به کار گرفته شوند.

۴-۷ حکومت داده و اخلاق

در این دوره تحصیل در سوئد در هایپرآیلند، به مفهوم حکومت داده و حفظ حریم خصوصی آشنا میشوید که موضوعاتی از جمله جمعآوری داده، کیفیت داده و تفاوتهای بین دادههای اولیه و دادههای ثانویه را پوشش میدهد. شما اطلاعات درباره قوانین GDPR و قوانین اتحادیه اروپا مرتبط با دادههای شخصی و حساس به دست میآورید، و همچنین تکنیکهای ناشناسسازی که برای حفاظت از حریم خصوصی استفاده میشود را یاد می گیرید.

۴-۸ پروژه های مستقل :

در این دوره ی تحصیل در سوئد در هایپرآیلند، شما بر مبنای تجربیات حاصل از آموخته ها یک پروژه مستقل را انجام و بازبینی می کنید. نتیجه پروژه شما چیزی است که میتوانید به عنوان نمونه کار نشان دهید بنابراین میتواند برند شخصی شما را تقویت کند.

هدف این دوره این است که نشان دهد شما بعد از مهاجرت به سوئد برای ورود به محیط کار آمادهاید. با اشتراک پروژه ی مستقلتان با شبکه ارتباطی خود از اعتماد به نفس و افتخار به خود بهره مند می شوید. به این ترتیب، پروژه فردی شما میتواند ارزش واقعی هنگام درخواست کار ایجاد کند.

۴-۹ کارآموزی:

این دوره کارآموزی بخش ضروری هر دوره است و به شما این امکان را میدهد که با حضوردر یک محیط حرفهای واقعی درک عمیقتری از زمینه ی تخصصی خود پیدا کنید. همچنین این دوره کارآموزی به عنوان سابقه ی کار یا یادگیری در حین انجام کار (LIA) نیز شناخته میشود.

در محیط کار، شما فرصت دارید دانش، مهارتها و توانمندیهای خود را به کار بگیرید و آنها را آزمایش کنید، و نمایندگان محیط کار کارآموزی به صورت فعال در برنامهریزی و سازماندهی کارآموزی شرکت میکنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

سایر رشته‌های هایپر آیلند، مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان.

ظرفیت این رشته تنها ۶ دانشجوی ایرانی‌ در سال می‌باشد. اولویت با متقاضیانی است که زودتر اقدام به اخذ پذیرش میکنند. با تکمیل فرم ارزشیابی، مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *